Глава НСЗУ дала рекомендацію пацієнтам, які мають скарги на сімейного лікаря
Глава НСЗУ дала рекомендацію пацієнтам, які мають скарги на сімейного лікаря

Глава НСЗУ дала рекомендацію пацієнтам, які мають скарги на сімейного лікаря

Якщо людині не підходить його сімейний лікар або він порушує права в межах договірних зобов’язань, то найпростіше, що може зробити пацієнт, – поскаржитися керівнику медичного закладу. Про це в інтерв'ю «Главкому» розповіла голова Національної служби здоров’я України (НСЗУ) Наталя Гусак.

«Попри війну, в кожного залишається право змінити свого сімейного лікаря. Дійсно, на окремих територіях це достатньо складно зробити, бо часом поруч залишається лише один лікар – тоді вибору нема. Всі керівники медзакладів знають, що будь-який договір з НСЗУ укладається на користь третьої сторони – пацієнта. І пацієнту важливо це розуміти під час комунікації як з лікарем, так і з керівництвом закладу. Фіксація та розгляд таких звернень – частина договірних зобов’язань надавача медичних послуг перед НСЗУ. Як правило, вже на цьому етапі питання вирішується», – пояснила Гусак.

Як зазначає очільниця НСЗУ, рейтинги лікарень та лікарів – попереду.

«Але ми вже оприлюднили дашборд для усіх українців, не тільки для пацієнтів, а й для власників лікарень, для керівників закладів, які є проактивними і хотіли би більше дізнатися про свій заклад. На дашборді є інформація про структуру скарг на той чи інший заклад. Розвиваючи цю модель, в майбутньому зможемо говорити і про окремих лікарів, аби люди могли собі обрати», – каже голова Національної служби здоров’я України.

До слова, медицина на тимчасово окупованих територіях перебуває в критичному стані. Представники місцевого «Міністєрства здравоохранєнія» приходили до українських лікарів на початку окупації та дивувалися, що в амбулаторіях є комп'ютери.

Джерело матеріала
loader
loader