На сторінці «Нафтогаз України» у Facebook розлючений споживач повідомив про проблеми з особистим кабінетом.
«Уже три місяці не можу зайти в особистий кабінет. Коли намагаюсь зайти, комп'ютер пише: Додаток не активний. Цей додаток зараз не доступний.Його розробник знає про цю проблему. Ви можете війти в обліковий, коли додаток буде активовано повторно. І що це означає?», - обурюється клієнт «Нафтогаз України».
Споживач також підкреслив, що раніше додаток працював відмінно і нарікань не було.
«Але останні три місяці це якийсь жах. Я не професор,а простий пенсіонер і не зовсім розбираюсь в ваших цих проблемах .Зробіть хоть щось толкове для людей,в крайньому разі залиште той додаток який був раніше», - вимагає клієнт від «Нафтогаз України».
Також чоловік повдомив, що сплачуват за газ на даний момент відмовляється:
«До побачення. Платити буду, як буде нормально працювати Особистий кабінет. Дістали».
У «Нафтогаз України» на скаргу оперативно відреагували, запевнивши, що відповідь була надана в особистих повідомленнях.
«Ми з розумінням ставимось до Вашої ситуації. Переглянули надану Вами інформацію повторно та надали відповідь в особистих повідомленнях (месенджері)», - підкреслили в «Нафтогаз України».
Останні новини України:
"Нафтогаз" підказав українцям, як повернути гроші на свій рахунок.
Алгоритм з передачі показників змінився - "Нафтогаз" повідомив, кого стосується.
Крім того, Politeka.net писала, що "Нафтогаз" зробив серйозне попередження.