Чим раніше європейська компанія піде з російського ринку, тим менше вона втратить - FT
Чим раніше європейська компанія піде з російського ринку, тим менше вона втратить - FT

Чим раніше європейська компанія піде з російського ринку, тим менше вона втратить - FT

Чим раніше європейська компанія піде з російського ринку, тим менше вона втратить  - FT   

Стратегія «тікати не озираючись» може бути найкращою.

Більше половини з понад 1800 європейських підприємств, що працювали у Росії до війни, залишаються там і досі. Такі дані, посилаючись на дослідження Київської школи економіки наводить видання The Financial Times.

На думку аналітиків зберігати свій бізнес в Росії – то погана ідея для європейських компаній.

 «Навіть якщо компанія втратила багато грошей, покидаючи Росію, ті, хто залишаються, ризикують втратити значно більше», - каже Набі Абдуллаєв, партнер стратегічного консалтингу Control Risks. – «Виявляється, стратегія «тікати не озираючись» була найкращою стратегією для компаній, які вирішували, що робити на початку війни. Чим раніше ви підете, тим менш ваші втрати».

На думку аналітиків, слушність такої поради засвідчує ситуація з російськими підприємствами імпортерів газу Fortum та Uniper, над якими Москва встановила свій контроль в квітні цьогоріч, а також здійснена минулого місяця експропріація підприємств Danone та Carlsberg.

Такі дії росіян мають сигналізувати тим, хто вирішив залишитися, що попереду у них ще більше проблем.

Компанії, які продовжують працювати в Росії, йдуть на ризик, вважає науковий співробітник Київської школи економіки Ганна Власюк. Вона каже, що більш жорсткі правила виходу, які Москва запровадила від початку війни, зробили вельми вірогідним привласнення іноземного бізнесу. Водночас отримати якісь дивіденди з цих підприємств стає практично неможливо.

Ганна Власюк каже, що компаніям, які все ще залишаються в Росії краще відмовитися від ведення бізнесу: «Ніхто не перебуває в безпеці. Що стало приводом для привласнення Carlsberg? Це справді питання національної безпеки? Я так не вважаю».

Раніше повідомлялося, що прямі втрати європейських компаній на російському ринку після повномасштабного вторгнення РФ в Україну сягнули 100 млрд євро.

Джерело матеріала
loader
loader