За відомостями Android Authority, упродовж останнього року зростала кількість скарг користувачів смартфонів на дефекти екранів AMOLED – зелені смуги. Згідно з дослідженням сайту, проблема торкнулася користувачів смартфонів різних виробників та цінових категорій. У відповідь на хвилю скарг OnePlus запропонувала своїм клієнтам в Індії довічну гарантію на екрани.
«Ми розуміємо, що ця проблема завдала багато незручностей постраждалим користувачам, і просимо вибачення за це. Відповідно до нашого непохитного зобов’язання, ми рекомендуємо користувачам відвідати найближчий сервісний центр OnePlus для діагностики пристрою, і ми надамо безплатну заміну екрана для всіх пристроїв з дефектом. На деяких пристроях OnePlus серій 8 та 9 ми також пропонуємо ваучер, який надасть користувачеві справедливий відсоток вартості пристрою для переходу на новий пристрій OnePlus. У світлі ситуації, що склалася, ми тепер пропонуємо довічну гарантію на екрани всіх порушених пристроїв. Дякуємо за розуміння та підтримку».
OnePlus також пояснила, що довічна гарантія на екран поширюється на будь-який телефон OnePlus, з проблемою зеленої лінії в Індії, а не лише на окремі пристрої.
Компанія пропонує потерпілим від зеленої лінії значні знижки на оновлення смартфонів. OnePlus пропонує власникам OnePlus 8 Pro, 8T, 9 і 9R з дефектом екрана знижковий ваучер на купівлю нового OnePlus.
Змінні пристрої необхідно придбати лише через вебсайт OnePlus India, не в інших магазинах. Крім того, покупці мають стимул вибрати ексклюзивний для Індії OnePlus 10R – компанія пропонує додаткову знижку на них.
Попри глобальний характер проблеми, OnePlus стала чи не першою компанією, яка відреагувала на неї, хоча б в окремому регіоні