Український виробник спецтехніки повністю відмовився від білоруських шасі
Український виробник спецтехніки повністю відмовився від білоруських шасі

Український виробник спецтехніки повністю відмовився від білоруських шасі

Столичний виробник комерційної спецтехніки "Техкомплект" відвантажив чергову партію автовишок: два автогідропідйомники відправилися енергетикам Рівненської області.

Нові автопідйомники – це італійські автовишки Comet 28 | 2 | 14 HQ на вантажному повнопривідному шасі Iveco Eurocargo ML110E25WS. Повний привід цієї платформи дозволить долати в зоні ремонту чи будівництва ЛЕП бездоріжні ділянки з м’якою поверхнею та нерівні сільські дороги.

Комбінована телескопічна стріла з гідравлічним приводом циліндрів має 28-метрову операційну висоту з максимальним вильотом 14 м. Вона повнообертова на 360 градусів у будь-який бік, спроможна підіймати у люльці двох людей з інструментом та ремонтно-монтажною атрибутикою.

Читайте також Українські бійці показали як воюють на бронемашинах Iveco

Якщо АГП Comet вже давно стоять у номенклатурі "Техкомплекту", то ходову базу для усіляких надбудов віднедавна переорієнтовано з білоруських шасі на імпортні Iveco різних моделей. В основному це Eurocargo та Daily, у т.ч. з дворядною кабіною (Dual cabine). Є також замовлення на шасі Ford Trucks.

Часткову заміну техніці з ворожої країни склали азійські бренди Hyundai, Hongyan, Howo, Sitrak, JAC, Foton, Dongfeng, Isuzu та Sinotruk, що використовуються підприємством для монтажу підйомних механізмів та кузовних надбудов.

Український виробник спецтехніки повністю відмовився від білоруських шасі - Фото 1

Односкатні шини з високим всюдихідним протектором і повний привід – для Поліської глибинки саме те, що потрібно. Фото: Техкомплект

Редакція Авто24 промоніторила поставки "Техкомплекту", в ході якого підтвердилося твердження, що після 24 лютого минулого року підприємство повністю припинило будь-які стосунки з ворожими заводами. Дві останні поставки техніки на закуплених "Техкомплектом" шасі МАЗ датуються 9 та 16 лютого 2022 року. Ці закупки були зроблені ще у 2021-му.

Кілька одиниць зробленої спецтехніки з ходовою МАЗ влітку та у грудні 2022 року до уваги можна не брати, оскільки то були давальні шасі, які замовники придбали ще до війни.

Читайте також Iveco продала свою частку бізнесу в Росії

До речі, у передвоєнний 2021 рік в українському сегменті нових вантажівок GVW понад 3,5 т перше місце з часткою 21,5% займав МАЗ і кожна п’ята продана в Україні нова вантажівка цієї розмірної групи (всього їх реалізовано 1031 од.) була з Мінського автозаводу.

Якщо у 2020-2021 роках "Техкомплект" виготовляли на базі МАЗ десь 40-41% усіх спецавтомобілів, то нині – нуль. Йому на заміну прийшли бренди з Італії, Кореї Японії та Китаю. Нині на шасі згаданого Iveco завод випускає майже чверть (23%) всіх спецавтомобілів і ця частка постійно зростає.

Український виробник спецтехніки повністю відмовився від білоруських шасі - Фото 2
Український виробник спецтехніки повністю відмовився від білоруських шасі - Фото 3
Український виробник спецтехніки повністю відмовився від білоруських шасі - Фото 4

На шасі Iveco завод "Техкомплект" вже випускає понад 23% всіх спецавтомобілів – автогідропідйомники, цистерни, бортові машини з КМУ, вахтовки. В останній партії відвантажено АГП. Фото: Техкомплект

Тільки за десять днів серпня, окрім поставки АГП в Рівне, на шасі Iveco відвантажено 17-місний вахтовий автобус на базі Daily, 8-кубову цистерну на Eurocargo, 4-кубовий автозаправник та «літучку» ТК-IV-АР з ходовою Daily. Вважай, одна машина кожні два дні, що для автозаводу в умовах воєнного стану з кількаразовими за світловий день ракетно-дроновими повітряним тривогами доволі результативно.

Теги за темою
Новини фото
Джерело матеріала
loader
loader