Українцям перевіряють нерви на міцність, надсилаючи платіжки за блакитне паливо із неправильними нарахуваннями. Досягти правди споживачам буває дуже непросто. З відповідною скаргою до "Нафтогазу" звернувся один із клієнтів.
Трапляються випадки, коли українцям приходять рахунки за комунальні послуги, які не відповідають переданим свідченням лічильника. З подібними скаргами трапляються і клієнти "Нафтогазу".
Так, українець звернувся до газопостачальної компанії та заявив, що йому виставили неправильний рахунок за газ. У "Нафтогазі" йому порекомендували йти до облгазу, нібито помилка з його боку. Втім, в облгазі заявили, що стосунків до цього не мають і направили назад до "Нафтогазу".
"Цього місяця Нафтогаз не правильно виставив рахунок мені звинувативши в цьому облгаз, я звернувся до облгазу за роз'ясненнями, на що вони мені відповіли, що тепер до показників жодного стосунку не мають і всі питання до Нафтогазу. Коло замкнулося", - обурився клієнт.
Раніше у "Нафтогазі" вже пояснювали, що формують платіжки на підставі даних, переданих облгазом. Але нерідко споживачам складно домогтися правди та їх "відфутболюють" від компанії до компанії.