/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F43ec9092bd1978635ebfb9347826f891.jpg)
Тест-драйв Mazda CX-60: це прорив! Але куди саме?
Продовжую розповідати про важливі автомобільні новинки, що дебютували в Україні останнім часом. Черговий приклад – кросовер Mazda CX-60, який відкриває новий розділ історії компанії. Яким він буде? І яким вийшов сам автомобіль Mazda CX-60? Зараз відповім на всі головні питання!
Зміст
- 1 Позиціювання моделі Mazda CX-60
- 2 Як їде кросовер Mazda CX-60
- 3 Технології автомобіля Mazda CX-60
- 4 Вартість Mazda CX-60 та потенційні суперники
- 5 Споживання палива Mazda CX-60 та утримування автомобіля
- 6 Безпека автомобіля Mazda CX-60
- 7 Підсумки: новий кросовер Mazda CX-60 – це нова «зірка класу» та нова історія?
- 8 Автомобіль надано – АВТО Інтернешнл
Позиціювання моделі Mazda CX-60
Наче все просто: автомобіль Mazda CX-60 – це кросовер середнього класу. За розмірами він розташований між Mazda CX-5 та Mazda CX-9, ближче до першого. Але ось що непросто з автомобілем Mazda CX-60, то це додавання слова «преміум» до його позиціювання. Що накладає відповідні очікування на техніку, оздоблення, характеристики, технології.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F42ddb596860eb01d53055a4bebddc12f.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fc28932915f3b4cd323e79491552fc094.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fed0fefed3770f92d67dd3177d33dec21.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fca423ffb3695e0b6dfe62cd5f9bf0366.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F6a7bf4aa0905138e40e784e6bf2304ce.jpg)
Кросовер Mazda CX-60 дебютував у 2022 році, хоча загалом історія про нову платформу та двигуни Mazda почалась кількома роками раніше. Героєм матеріалу став автомобіль з бензиновим 3,3-літровим двигуном в максимальній комплектації; окремо буде представлено версію з 2,5-літровим мотором в стартовій комплектації.
Як їде кросовер Mazda CX-60
Все непросто, але цікаво. Перше враження – звісно, це турбодвигун! Потужний та активний старт, гарне прискорення на середніх обертах, класний звук. Лише за останній пункт вже можна купити цей автомобіль саме з 6-циліндровим двигуном.
Проте дочекайтесь траси – і знайдете для себе ще одну вагому причину: дуже потужна тяга, гарні можливості обгонів ходом. Маючи під капотом 450 Нм, по іншому й бути не може! Тим більш, що вони проявляються вже близько 2-2,5 тис. обертів – саме там зароджується вулкан пристрасті та емоцій.
Він набирає свою максимальну силу на 3-4 тисячах, де відчутно втискає у спинку сидінь. А далі вже не відпускає до 6-6,2 тисяч, які мерехтять червоним полум’ям екстазу тахометра. Чудовий мотор, що пропонує вдосталь потужності та тяги, ще й розтягнувши їх в широкому діапазоні обертів.
Чи це треба відзначити 8-ступеневий «автомат», яки дуже швидко і майже непомітно змінює передачі? Ось тільки це слово «майже». Це рідкісне, але помітне зауваження до невеликого запізнення/поштовху, що інколи відбувається під час початку руху. Таке відчуття, наче на 1-2 передачі. Але ж варто лише набрати швидкість та оберти – і накриває відчуття польоту.
Кермо підтримає? Так, в поворотах цікаво: сидиш близько центру колісної бази, попереду великий капот та двигун, позаду – колеса, на які акцентовано передається більше потужності та моменту. Заводити цей кросовер у віраж цікаво: «довге» кермо (більше 3-х обертів від упору до упору) все ж не втратило здатності до діалогу з водієм. Виходити під газом теж цікаво – така собі гра з потужністю та кренами кузова. Постійно балансуєш навантаженням на колесах.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F954aac85e54789c1d17b31e0cd80e2c3.png)
borowka
блогер
До речі, крени кузова є – і доволі помітні. А ще є незрозуміле розхитування, причому саме задньої підвіски. Таке враження, що автомобіль проєктували як спортивно-динамічний та жорсткий. Але потім вирішили не «перегинати палицю» і дещо розпустили підвіску.
Однак максимального комфорту все одно не отримали, але розгойдування вже з’явились. Як на мене, краще б лишили жорсткий, але однозначний характер: ось передня частина їде дуже цілісно та цілком відповідає очікуванням, які задає двигун.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fd581567d4b7d3ba7dcc5c832111afad6.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fd5a1537600500ad2aa19fc9195308db0.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F11b22d360770e89f886c96c537b6b8e2.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F36e094f7d7b197ae9d875558051e34b3.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F6b3ddc74e724c62d0551e41d2684eda3.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F9041d0479f5402921ac07a11f771f13c.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Feb267594e77129104ed615a4264efe03.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F6bac835c17ebcc5fe1a1d777f39b7e7b.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fb251bb6f940b6709a035e8e969b347dc.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Feacc26a42dc65d7a98d037e6b73a8938.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F1aecbee140fab58bb4fbb9bc420676f1.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F3cdaeb8e01a729097576aa0dd0a4aabb.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F4d2a6823f69867d0d6247aaebe98b13b.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F733825ddddd23ca5467eefeffcaa3a55.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fbb38b7cd79465d25eaef0f76221aa352.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fb6cfd4a593a4a718b91e5a73ace8af25.jpg)
Автомобіль Mazda CX-60 виглядає оригінально та потужно: нове рішення з вертикальним встановленням блоків фар, нові вузькі ліхтарі, новий потужний 6-циліндровий двигун. Прискорення до «сотні» вкладається в обіцяні 6,9 секунди: так, це лише на рівні топових 4-циліндрових «німців»; проте також варто зауважити не тільки старти з місця, але й прискорення на ходу – ось там великий двигун розкривається на повну. Цікаво: важіль «автомату» рухається за Г-подібною траєкторією Система Mi–DRIVE пропонує три режими руху (плюс додатковий для буксирування при встановленні гака та причепа) – але навіть спорт-режим не здатен виправити поведінку задньої підвіски. Автомобіль наче налаштовує на динамічний драйв, але інколи намагається грати на півтонах в сторону комфорту. Навіщо? Давайте краще жорстко-спортивний характер, але щоб він був однозначний.
Тим більш, відчуття комфорту та престижності можна досягнутий й іншими методами – наприклад, салоном. Масивна передня панель, вишукане кермо з тонкими хромованими елементами, окремий блок «клімату», також підкреслений хромом. Сидіння зручні за посадкою та боковою підтримкою, плюс передбачено вентиляцію. Цікаво виконані бокові дефлектори вентиляції та цифрова панель приладів – все це нове для Mazda.
Але не все виконано ідеально. Бажано додати подвійні бокові вікна, які можуть зробити салон тихішим – наразі сюди проходить занадто багато шуму з вулиці, що не відповідає преміум очікуванням. Бажано зробити справжній декор з рифленого алюмінію на центральній консолі, а не лише його імітацію.
Високі водії можуть жалітись на недостатню довжину подушки сидіння та занадто випнуті бокові дефлектори. А пасажири позаду будуть жалітись на відсутність окремого «клімату» та шторок від сонця. Так-так, позаду є підігрів сидінь, регулювання нахилу спинки дивану, канали подачі повітря. Але від «преміум» очікуєш більшого.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F02e1d9847255916501e27e0166874fbd.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F8c0aaa0775fe6ecb3685d16880d80bed.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fddc754248d5db1676adb68d81f60011f.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fe6e55660b1c468a5adc3063d84756d02.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fa1360882a0a1cbb143ff049dc95101b7.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F71e32a7a3bc6eaadb2b5f66f74ea1120.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F0a6a580fef4e2fbb4247d4698b6efee8.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F05cc1f9d74cc09f9c66441c918425623.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fa5673435e269bc48c71955410c61f05e.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F816cc082be701ee179ccf436874841c0.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F068cfe1fcaee85bbfdb63ea835adc28e.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fe632f9fa6a73db608fdb8ec78f925d11.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F341da99503f0b4c97153ca2c419e69e8.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F869d5a432e42621d351946849649498d.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fa41e1827fe6a12f1ecb99ad2a1c17db3.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fd7e3d037e8c62a5768b6880e229a1df9.jpg)
Салон загалом гарний за дизайном та увагою до дрібниць. Але знаходиш пункти яких не вистачає: попереду – хочеться справжній алюміній в оздоблені та подвійні вікна; позаду – хочеться окремий «клімат», шторки від сонця, більше можливостей регулювання дивану. Якщо казати загалом, то простір салону приблизно на рівні Mazda CX-5, хоча розміри зросли доволі істотно; але ж скаржитись не буду – місця в салоні без надлишку, проте цілком вдосталь. Ось де є істотна перевага відносно «п’ятірки», то це в збільшеному 570-літровому багажнику.
Технології автомобіля Mazda CX-60
Кросовер Mazda CX-60 є першим серійним прикладом того, над чим компанія працювала останні роки. Йдеться про автомобілі сімейства Large Product Group: вже зараз до цієї групи окрім моделі Mazda CX-60 також входить кросовер Mazda CX-90 (його очікуємо для українського ринку до кінця року).
Основою цих автомобілів є платформа Skyactiv Multi-Solution Scalable Architecture, що передбачає поздовжнє розташування 4- або 6-циліндрових двигунів, задній або повний привод з акцентом на задню вісь, незалежну передню підвіску на подвійних поперечних важелях, незалежну багато-важільну задню підвіску.
Цікаві особливості зустрічаються буквально в кожній деталі. Наприклад, двигуни істотно заведені в межі колісної бази – напевно, що для кращого розподілу ваги між осями. Але ж можливо «зворотнім боком медалі» є вплив на простір салону?
Новітній 8-ступеневий «автомат» складається з традиційного набору планетарних передач, проте замість гідротрансформатора тут використано багатодискове фрикційне зчеплення – це зроблено для максимально лінійного та «жорсткого» зв’язку між двигуном та колесами автомобіля. Але можливо саме це є причиною зауважень до коробки під час початку руху?
Нарешті, передбачено систему KPC (Kinematic Posture Control), яка має боротись з кренами автомобіля у віражах шляхом вибіркового гальмування певного заднього колеса всередині повороту. Наскільки мені відомо, така система вимагає зміни кінематики підвіски – автомобіль наче має «присідати». Можливо, саме це і вплинуло на відчуття роботи задньої підвіски?
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F4f5f23fe38803e31c5bdf50e7dff3661.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F49c07a027ccf8b5a2319eec7646b6a0d.jpg)
Нова платформа – поздовжнє розташування двигунів, повний привод та 8-ступеневий «автомат», складні незалежні підвіски – відкриває нові перспективи для Mazda, але також накладає певні вимоги щодо налаштувань та взаємодії різноманітних вузлів. Це складно. Проте вже зараз зрозуміло, що основа закладена потужна та з великим потенціалом.
Адже, серед іншого, нова платформа дає широкі можливості електрифікації автомобілів. Вже представлено PHEV-версію Mazda CX-60, що побудована на основі 4-цилідрового двигуна – це перший гібрид з можливістю підзарядки від компанії. Крім того, дизельні та бензинові 6-циліндрові двигуни (серії Skyactiv-D та Skyactiv-G) отримають MHEV-гібридну систему. Вона побудована на основі невеликого електродвигуна, встановленого на стику між ДВЗ та «автоматом»: тобто, вся силова установка вибудувана в одну лінію.
М’яко-гібридна система розрахована на потужність 12,5 кВт (17 к.с.) та додавання 153 Нм крутного моменту; акумулятор ємністю 0,33 кВт*год. розташовано в салоні. Таких параметрів не достатньо, аби забезпечити рух автомобіля лише на електроприводі хоча б на відстань 1-2 км, але цього достатньо для підтримки бензинового двигуна під час динамічних стартів.
Тестовий автомобіль було оснащено 3,3-літровим 6-циліндровим двигуном з турбіною та MHEV-додатком. Його загальна потужність складає 284 к.с., що не дуже багато: менше ніж 100 сил з літра робочого об’єму. То ж двигун має бути не навантажений і це має позитивно вплинути на ресурс. До речі, кросовер Mazda CX-90 вже отримав бензиновий 3,3-літровий двигун потужністю 345 к.с. – тобто, тут є непоганий потенціал для нарощування потужності.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fa0050694367116781ebe063c1fd315a9.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fca7df3efc96922171aa6fe03edb69c7b.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fc46b8c490790ca4c7b03871b5d34af5f.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F3c9a5ebe458e8b10174947aa7c86b69c.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F1531be756d16de99fd1f1425634d57c3.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F1873f8d924d551efb12ad7f85b6afc97.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F690a6cab7a6ad854b83cc1a1b47b05b0.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fe44ab0086e103dde2e2d8462b04ff6e7.jpg)
Двигун отримав позначення e–Skyactiv–G, що цілком відповідає дійсності: він бензиновий та електрифікований. Шість циліндрів в ряд, робочий об’єм 3,3 літра, велика турбіна. До речі, 6-циліндрова версія отримує збільшені передні гальма: диски діаметром 347 мм проти 328 мм у 4-циліндрового автомобіля – це правильно з точки зору динамічного драйву. А ще така версія отримує додатковий MHEV-гібрид з невеличким акумулятором: за роботою системи M Hybrid Boost можна слідкувати на центральному дисплеї.
До речі, про дисплеї. Загалом можливості та структура меню центрального сенсорного дисплея вже знайомі по моделях Mazda3 та Mazda CX-30, але треба зауважити на вищий клас автомобіля.
Наприклад, маємо зростання розмірів екрана: тепер його діагональ складає 12,3 дюйма. Або, ще приклад, з’явилась система персоналізації, що запам’ятовує до 250 параметрів (положення сидіння та дзеркал, налаштування клімату і музики) для різноманітних водіїв: вона розпізнає їх за обличчям через вбудовану камеру.
А ось другий екран – це ще одна новинка саме автомобіля Mazda CX-60. Йдеться про повністю цифрову 12,3-дюймову панель приладів. Вона пропонує кілька режимів відображення, що залежать від обраного режиму руху: зазвичай по центру міститься спідометр, а справа/зліва додаткові індикатори.
Проте також можливе відображення цифрового компаса або автоматичне переведення дисплея у режим «помічників водія». Адже варто згадати комплекс систем I-ACTIVSENSE: контроль дистанції до автомобіля попереду та можливість гальмування, моніторинг рядності руху, слідкування за «сліпими зонами» дзеркал, контроль перехресного руху попереду/позаду та багато іншого.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fa2efdae5375e53c73e82257bc0ce8aa0.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F24947ba58c7e1c87449af75e6bae542d.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F7921ef5b3f8f2c24f06eabfc24bfad8e.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Ff3ebf63573e15e25232b00668c84210f.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F529faa9e15f6d8e106b2301ed6513fef.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fbc741cd785193306c2e5ac600bd3c7ff.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F6d9e365f01e5d403781c9ad98126437f.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F3db9afcd99dc1784da9b32f500a8b75c.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Faa29b120b2a037f01400217f791ab42a.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F2dfffc75040d6e2729d8c0f12d5002c5.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fcf080e89ac4185a929444af29d1f81c7.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fe36338fb69b1015c77058d906f61b032.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F3b24c1e7418566562bac6349f3c1a497.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fd9fa50c5f37ccc5a5dd7c8f345a2596a.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fb526d4e2f00aba67272ea82780409edc.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fb0e762e8521ef399493c49d8bf2d7a34.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fff71edcf46e1c7864c71beab49f78960.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fbfdf027a4b190d014568a546f4de5f38.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fb96cefd90b24c8f149381262e5ce9878.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F2d4ba5ef1d16747b415e00c4f7479f46.jpg)
Кросовер Mazda CX-60 пропонує два 12,3-дюймових дисплеї в салоні та багато систем допомоги водію – це передбачено для всіх комплектацій автомобіля. Проекція на лобове скло також передбачена для всіх комплектацій, а ось адаптивний «круїз» – вже для максимальних.
Вартість Mazda CX-60 та потенційні суперники
Кросовер Mazda CX-60 пропонується в Україні з двома бензиновими двигунами (2,5-літровим 192-сильним або 3,3-літровим 284-сильним), завжди буде 8-ступеневий «автомат» та повний привод, є вибір з трьох комплектацій. Загалом маємо чотири варіанти автомобіля.
Гаму відкриває версія Mazda CX-60 Exclusive–Line, що вже пропонує широкий перелік оснащення: LED-фари та система автоматичного перемикання дальнього світла, передні та задні датчики паркування, камера заднього огляду, сріблясті 20-дюймові легкосплавні колісні диски, шкіряне оздоблення сидінь, цифрова 12,3-дюйова панель приладів, мультимедійна система MAZDA CONNECT з сенсорним 12,3-дюймовим дисплеєм, двозонний «клімат», круїз-контроль, безключовий доступ та запуск двигуна, системи безпеки I-ACTIVSENSE та інше. Вартість Mazda CX-60 Exclusive–Line 2.5 192 8AT 4WD – від 1,8-1,86 млн грн або $47-49 тис. в залежності від умов постачання; вартість Mazda CX-60 Exclusive–Line 3.3 284 8AT 4WD – від 2,05-2,13 млн грн або $54-56 тис. в залежності від умов постачання.
Кроком вище є автомобіль Mazda CX-60 Premium–Line, де додано наступне: панорамний скляний дах-люк, система камер кругового огляду 360, шкіра NAPPA, електропривод регулювання положення керма, система персоналізації MAZDA, аудіо BOSE, адаптивний круїз-контроль та інше. Вартість Mazda CX-60 Premium–Line 2.5 192 8AT 4WD – від 2,01-2,085 млн грн або $53-55 тис. в залежності від умов постачання.
Максимальний варіант – це версія Mazda CX-60 Premium–Sport, який вирізняється наступним: дзеркала та колісні диски чорного кольору, оздоблення «темний хром» на передньому крилі; плюс така версія завжди має 3,3-літровий двигун. Вартість Mazda CX-60 Premium–Sport 3.3 284 8AT 4WD – від 2,32-2,405 млн грн або $61-63 тис. в залежності від умов постачання.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F0e67310006b36b84e8304a1744d8f45b.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F834056cb30fbf45c88f2be6d6d96eae2.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F109aa11311908ddc8c0be0fde2c55bf7.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F93d831fdbb6058612413d5294a9e689e.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F4e882398b41ee532205346be248327c5.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F3d01c80eb85151df3f53315820497730.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F7b18b573f45e8c1aab394fa556a41dda.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Facef971026d3ef822acd68984688c194.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F059b6df95927e389846006ce4ab8680c.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fc8a2b938303182f669b4552df9eb272a.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F95df43f64b4502195e93b16a74ad92de.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F3e93f1ae3a4ac22f8b2c0370510db8f6.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F2117b812f7e965a453a08387a427f3b3.jpg)
Ось з чого починається Mazda CX-60: інший передній бампер та решітка радіатора, чорна ставка на крилах та сіро-сріблясті диски, всередині відсутня вентиляція сидінь та адаптивний «круїз», проте присутня шкіра та пара 12,3-дюймових дисплеїв. Під капотом встановлено 2,5-літровий 4-циліндровий 192-сильний атмосферний двигун Skyactiv-G; але у будь-якому випадку маємо 8-ступеневий «автомат» та повний привод. А що суперники? Всіх конкурентів я розділив на три групи – і далі зрозумієте чому так.
Починаємо: поздовжнє розташування 4- або 6-цилинлрового двигуна, повний привод з акцентом на задні колеса, «драйверський» характер. Ну звісно, першим автомобілем-конкурентом згадується BMW X3: він пропонує більше вибір версій, відоме ім’я, вишукані манери. Проте у 6-цилиндрових версіях вийде дорожчим; хоча для конкуренції вистачить і топових 4-цилідровий версій – а вони вже порівняні за ціною. Цікавою альтернативою може бути Alfa Romeo Stelvio (гарно їде, проте рідкість у продажу) та Jaguar F-Pace (гарний ззовні та всередині, але дуже дорогий).
Наступною групою виступають Lexus NX та Volvo XC60: вони роблять ставку на простіше компонування з поперечно встановленими 4-циліндровими двигунами. Але завдяки цьому виграють у просторі салону. Крім того, автомобіль Lexus NX у якості переваги пропонує традиційно економічні гібридні версії, а ось Volvo XC60 приваблює матеріалами оздоблення та дорожніми манерами. Обидва автомобілі у порівняних комплектаціях вийдуть дорожче.
І ще третя група – це гібридні версії Peugeot 3008 Hybrid4 та DS 7 E-Tense. Так, вони менші за розміром. Проте вони пропонують більше потужності та ще й можуть дещо виграти у комплектації: масажні сидіння, «клімат» позаду. І все це за порівняні гроші.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F83f3d24d4ac519aeaefd1ac74f8436ad.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F0e8f6f2c3df3410e3966d43995a19a9c.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fe3aa3a714f48dfb13646635c5b8f335f.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F2bb18327c75ebc8b4eff5168b4c213ac.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F39749efe46f0357493b6f3843dfaef7d.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Feeeb533df1030952504528dd809f1fdd.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F32a0fb4b89c4411e6806e0c683edcd51.jpg)
Конкурентів чимало (деякі вже оновлені): BMW X3, Alfa Romeo Stelvio, Jaguar F-Pace, Lexus NX, Volvo XC60, Peugeot 3008 Hybrid4, DS 7 E-Tense та інші. Вони різні за технікою, пропонують різні сильні сторони; і точно вони всі не обіцяють Mazda CX-60 легкого життя.
Споживання палива Mazda CX-60 та утримування автомобіля
На диво, але великий 6-цилиндровий мотор споживає паливо на рівні маленького 4-цилиндрового: у мене по місту в середньому виходило 10,5-11 л на 100 км шляху. Мінімуми на пустих дорогах та за обережного стилю керування взагалі були 8-9 л на 100 км (це реальні подорожі відстанню 12-15 км), максимуми за динамічного стилю керування та/або з урахуванням заторів складали близько 13 л пального на 100 км шляху. На трасі за швидкості 80-90 км/год споживання палива – близько 6 л на 100 км, за швидкості 110-120 км/год рівень споживання пального зростав до 7,5 на 100 км шляху.
Загальна гарантія на автомобіль складає три роки або 100 тис. км пробігу – що настане раніше. Вартість періодичного сервісного обслуговування залежить від типу двигуна, пробігу та об’єму ТО, типу використаного моторного мастила, обраного дилера. Але для орієнтира, за ціною одного з київських дилерів: стандартне мінімальне ТО буде коштувати 4,7-5,8 тис. грн, розширене ТО буде коштувати 8-9,2 тис. грн. Інформація вказана станом на серпень 2023 року.
Безпека автомобіля Mazda CX-60
Кросовер Mazda CX-60 в краш-тестах EURO NCAP отримав максимальну 5-зіркову оцінку. Причому майже за всіма показниками проміжні оцінки рівномірно високі – маємо 88-91% від максимумів. Лише за роботу допоміжних систем оцінка становить 76% від максимально можливої, а також є зауваження щодо захисту тулуба та ніг водія під час фронтального удару.
Підсумки: новий кросовер Mazda CX-60 – це нова «зірка класу» та нова історія?
Відповідь на перше питання «на поточний момент – ні, поки що це не так». Але потенціал у цього автомобіля є: нове шасі, новий двигун, новий гібрид, нова трансмісія, нові системи. Тут дуже багато нового. Можливо саме через це автомобіль вийшов «трошки не досмаженим», що дещо дивує у випадку Mazda-перфекціоністів. Сподіваємось на проміжне оновлення, під час якого виправлять вищезгадані зауваження – і тоді Mazda CX-60 зможе справді засяяти яскраво та потужно, на рівень нової зірки класу. Ще раз: потенціал для цього є!
Відповідь на друге питання «так, це початок нової історії для Mazda». Як раз з урахуванням всього вищезгаданого про «дуже багато нового» та про наявний потенціал для майбутніх моделей Mazda середнього/великого класу. Пам’ятаєте початок Skyactiv-ери? Все складно, незрозуміло, дивно. Проте курс Mazda було визначено – й зрештою ця ера успішно тривала більше ніж 10 років. Зараз є відчуття, що компанія відкриває нову еру та новий розділ власної історії, який теж може тривати багато років. Просто ми ще стоїмо на його самому початку. Але з надією дивимось вперед.
Плюси:
+ Зовнішній дизайн – одночасно класичний та «свіжий», пізнаваний та новітній
+ Тяга та прискорення на ходу на рівні 3,3-літрової «шістки», а не звичних «чотирьох циліндрів»
+ Великий потенціал нової великої платформи – з точки зору технологій та інновацій
Мінуси:
– Вартість автомобіля, особливо у максимальних версіях
– Треба більше досконалості в налаштуваннях шасі та більше преміальності в салоні
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fdea084e242537f5bc4fd1108a0da7dc0.jpg)
Mazda CX-60 3.3 TURBO MHEV | |
Кузов, тип | кросовер, 5 дверей, 5 місць |
Габарити (Д х Ш х В) | 4,75 x 1,89 x 1,68 м |
Колісна база | 2,87 м |
Заявлений кліренс | 180 мм |
Об’єм багажника | від 570 літри (5 місць) до 1726 літрів (2 місця) |
Мінімальна споряджена маса | 1848 кг |
Двигун | бензин турбо, R6 3,3 літра, MHEV-гібрид |
Потужність (сумарна) | 284 к.с. на 5000-6000 об/хв. |
Крутний момент (сумарний) | 450 Нм на 2000-3500 об/хв. |
Питома потужність та момент | 154 к.с. на 1 тону та 244 Нм на 1 тону |
Тип приводу | повний привод |
Тип трансмісії | 8-ступеневий «автомат» |
Динаміка 0-100 км/год. | 6,9 секунди |
Максимальна швидкість | 219 км/год. |
Споживання палива, паспортний показник, місто | 11 літрів на 100 км |
Споживання палива, паспортний показник, траса | 6,2 літра на 100 км |
Мінімальна вартість | від 1,8 млн грн або $47 тис. |
Автомобіль надано – АВТО Інтернешнл

