Клієнти "Привату" скаржаться на незрозумілі комісії при розрахунку карткою: у банку назвали причину
Клієнти "Привату" скаржаться на незрозумілі комісії при розрахунку карткою: у банку назвали причину

Клієнти "Привату" скаржаться на незрозумілі комісії при розрахунку карткою: у банку назвали причину

Українка поскаржилася на "ПриватБанк" через додаткову комісію, яку їй довелося заплатити після розрахунку карткою. Деталі вона розповіла на порталі "Мінфін".

Клієнтка "Привату" заявила, що після оплати послуг "Нової пошти" з її картки знялася додаткова комісія. При цьому вона розраховувалася власними, а не кредитними коштами.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"При оформленні "Універсальної" картки заявляють, що оплата товарів та послуг через банківські термінали провадиться без комісії. Однак при оплаті товару на Новій Пошті, крім вартості доставки та комісії у 417 грн за переказ платежу через Нову пошту, банк додатково списав 101.43грн комісії", – поскаржилася клієнтка.

ПриватБанк, фото: Знай.ua
ПриватБанк, фото: Знай.ua

Після звернення до банку українка дізналася, що наявність комісії залежить від налаштування термінала та іноді її справді можуть знімати. Також у "ПриватБанку" дали пораду потерпілій, щоб надалі не довелося переплачувати.

"На моє запитання, як мені дізнаватися, коли комісія при оплаті є, а якщо ні - представники банку мені порадили при кожній оплаті запитувати касира, як налаштований їх термінал, потім шукати актуальний файл з тарифами картки і розглядати, чи є комісія при цих налаштуваннях", - додала жінка.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "ПриватБанк" заганяє підприємців у борги: безпідставно блокують гроші на рахунку.

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader
loader