/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F35d829a39270883a583aea8e242a2184.jpg)
Шахраї спокійно розпоряджаються коштами українців із картками "ПриватБанку": паролі та захист не допомагають
Українка залишилася без грошей з дитиною, оскільки невідомі спустошили її картку "ПриватБанку", скупившись за її рахунок. Про це жінка розповіла у своїй скарзі, опублікованій на порталі Мінфін.
Українка, яка з дитиною тимчасово проживає за кордоном, виявила, що хтось сплатив її карткою купівлі у столичному супермаркеті на суму понад 10 тисяч гривень.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fd86f02ccbe226e3385c5fcb0e7463f93.jpg)
"14.08.23 на телефон прийшло сповіщення про оплату товару в магазині "Сільпо" у м. Києві у сумі 10300 грн. Фізично перебуваю в іншій країні. Картку одразу заблокували із залишком коштів. Відновити можна лише за власної присутності. Залишилися з дитиною без коштів", – поділилася клієнтка.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F98118aa394162326ddf0690e7edfe0be.jpg)
Постраждала наголосила, що подала заявку на повернення коштів, проте впевнена, що сидіти без грошей доведеться довго і не вірить, що їх зможуть повернути.
"Подала заявку на шахрайство. Відповіли, що цю операцію здійснено в мережі іншого банку, суму списано з картки. Розгляд до 120 днів. Але почитавши відгуки на будь-яких сайтах щодо шахрайства, кошти не повертають", - додала жінка.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F4d60985fabe83bd077bac60498ce3fa8.jpg)
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, клієнтка "Привату" залишилася без накопичень: шахраї "обдурили" систему безпеки та обнулили рахунок.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк посилив вимоги до операцій через додаток: "Вимотування нервів щоразу".
