Українське ліцензійне онлайн-казино Slotoking запустило рекламну кампанію під назвою Королівський сезон. Головна особливість Королівського сезону — унікальні ігрові механіки, реалізовані у вигляді восьми челенджів.
Взяти участь у кожному челенджі можна, виконавши умови, які діють конкретного тижня.
Челенджі містять у собі: бонусні механіки, різні формати турнірів, лутбокси, колесо фортуни та багато іншого. Для ігрового ринку України — це абсолютний рекорд.
Наразі жодне онлайн-казино не пропонує такого різноманіття ігрових механік.
Ігрові челенджі, які увійшли в рекламну кампанію — це розробка команди Slotoking. Було витрачено дуже багато часу та ресурсів для створення і відпрацювання всіх ігрових механік.
Королівський сезон не мав би своєї завершеності без хорошого креативу, який Slotoking розробив разом з агенцією Shots. Рекламний промо-ролик був побудований на суперечці, скільки саме челенджів у сезоні: сім чи вісім. Усі гравці Slotoking вже знають, що ігрових челенджів на сайті було сім, а восьмий челендж пов’язаний з активністю в соціальних мережах.
Рекламна кампанія Королівського сезону стартувала 17 липня і буде продовжуватися до 10 вересня. Проте в Slotoking вже підтвердили, що планують її продовжувати і далі.
Челенджі, які найкраще себе зарекомендують до кінця Королівського сезону, гравці зможуть побачити в Суперсезоні. Він триватиме протягом трьох тижнів з 11 по 30 вересня. Саме це дозволить гравцям не лише цікаво й різноманітно провести час, а й поборотись за крутий призовий фонд.
В українському ліцензійному онлайн-казино Slotoking кожен охочий має можливість не лише добре провести час, але й отримати цінні призи.
Зовсім не важливо, грає досвідчений гравець чи новачок, кожен може доєднатися до Королівського сезону і стати переможцем.