/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F164d49d1af93c2497b39fae3786c55e9.jpg)
Ми налажали – ви платите: "Укрпошта" оштрафувала клієнтку за свою ж помилку
Українка поскаржилася на сервіс "Укрпошти" після того, як її чоловікові довелося сплатити штраф за посилку, про яку вона вже забула. Деталі інциденту клієнтка описала у коментарях на офіційній сторінці поштового оператора у facebook.
Клієнтка заявила, що їй мала повернутися посилка, але затримувалася за термінами. Звернувшись до відділення "Укрпошти", їй заявили, що відправлення ще не прийшло і порекомендували чекати СМС.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Ff4d80ed7ae2c8284c5614effa1b47f77.jpg)
"Користуюсь дуже рідко послугами Укрпошта, це якийсь треш... Було повернення посилки, СМС не приходило, по терміну розумію, що вже повинна повернутись, пішла в відділення запитала, вони відповіли що немає, це було 09.08.23, чекайте смс”, - поділилася жінка.
Коли українка вже забула, що має отримати посилку, їй зателефонували з відділення і попросили забрати відправлення. В результаті її чоловікові довелося сплатити штраф, ймовірно, за зберігання. При цьому клієнтка запевняє, що ніхто її раніше не поінформував, що посилку можна забирати.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F368cc2b040b94ad8d89fe670fb500f3a.jpg)
"А 22.08 дзвонять із відділення, що прийшла посилка, мене вже не було в місті, забирав чоловік, заплатив штраф! 90 грн замість 10, за що? Я не отримала повідомлення, коли приходила вони не бачили моєї посилки", - обурилася клієнтка.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Ffb8e9c731e221cf42ef4b812f297809e.jpg)
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, встигніть до 31 серпня: "Укрпошта" вирішила порадувати клієнтів.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, директора "Укрпошти" Ігоря Смілянського рознесли за коктейлі замість якісного сервісу: "Пише, заливши очі".
