Нафтогаз роз'яснив, чи зміниться особовий рахунок клієнта за зміни постачальника
Нафтогаз роз'яснив, чи зміниться особовий рахунок клієнта за зміни постачальника

Нафтогаз роз'яснив, чи зміниться особовий рахунок клієнта за зміни постачальника

Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" розповіла, чи зміниться особовий рахунок клієнта у разі приєднання до компанії.

Про це повідомляє Хвіля, посилаючись на відповідь прес-служби Нафтогазу у соціальній мережі.

У компанії зазначили, що номер особового рахунку за розподіл газу клієнтів АТ «Івано-Франківськгаз», АТ «Хмельницькгаз», АТ «Миколаївгаз», АТ «Київоблгаз», АТ «Житомиргаз», АТ “Львівгаз”, АТ “Сумигаз”, АТ "Вінницягаз" та АТ "Дніпропетровськгаз", тариф на розподіл газу, банківські реквізити для оплати залишаються незмінними.

Крім того, оплату за послуги розподілу газу необхідно провадити до 20 числа поточного місяця. Переплата перед АТ “Київоблгаз”, АТ “Житомиргаз” та АТ “Львівгаз”, АТ “Сумигаз”, АТ “Вінницягаз” та АТ “Дніпропетровськгаз” зберігається та може бути використана як оплата майбутніх періодів.

Водночас у Нафтогазі наголосили, що змінилися методи передачі показань лічильників. Передавати їх можна з 28 по 5 число кожного місяця:

  • в особистому кабінеті на сайті gas.ua
  • у чат-боті GASUA у вайбер, телеграм та месенджер Фейсбук
  • за допомогою голосового меню зателефонуйте до контакт-центру за номерами нашої гарячої лінії та виберіть кнопку 2. Телефони: 066-300-2-888 (Vodafone), 098-300-2-888 (Kyivstar), 093-300-2-888 (Lifecell).
  • За допомогою SMS-повідомлення на номер 4647.

У той же час, при приєднанні до Нафтогазу ЕІС-коду клієнта, який зазначається у заяві – приєднанні, надається дев'ятизначний номер особового рахунку.

Дізнатися його можна за посиланням: https://gas.ua/ru/home/find-account або звернувшись будь-яким зручним способом до компанії, написавши в особисті повідомлення групи газопостачальної компанії "Нафтогаз України".

Зробити це можна за посиланням: https://www.facebook.com/NaftogazGasSupply на сторінку ДК “Нафтогаз України” у Фейсбуці.

Також можна звернутися на гарячу лінію за телефоном:

  • 066-300-28-88 (Vodafone)
  • 098-300-28-88 (Київстар)
  • 093-300-28-88 (Lifecell)

Крім того, можна звернутися до наших чат-ботів GASUA, Вайбер, Телеграм і Фейсбук.

Нафтогаз роз'яснив, чи зміниться особовий рахунок клієнта за зміни постачальника - Фото 1

Зазначимо, що раніше "Нафтогаз" уточнив, куди платити за доставку газу.

Теги за темою
Нафтогаз
Джерело матеріала
loader
loader