Україна досі споживає російське пальне під маркуванням інших країн, а Європа змішує російську нафту з ресурсом інших постачальників і в такий спосіб споживає її.
Про це в інтерв’ю УНІАН розповів засновник мережі АЗС "Прайм" Дмитро Льоушкін. "Нічого не змінилося. Ми досі споживаємо російське та білоруське пальне. Як це відбувається? Такі країни, як Греція, отримують російські нафтопродукти і віддають нам як грецькі", - каже він.
За його словами, європейці дозволили собі робити суміші російської нафти з чорним золотом інших країн і в такий спосіб споживати ресурс агрессора. І єдиний спосіб для європейців повністю відмовитися від російського палива - це підірвати нафтопроводи.
"Якщо європейці скажуть: "Ми з Росії більше нічого не беремо", підірвуть нафтопроводи, ось тоді так. Але коли турецький потік повним ходом працює, танкери з Новоросійська щодня виходять, це означає, що нічого не змінилося. І це не від нас залежить. Від санкцій ефекту не було", - продовжив засновник мережі АЗС "Прайм".
Російське пальне
На початку липня 2022 року країни "Великої сімки" уклали угоду щодо зниження цін на російську нафту за допомогою "цінової стелі".
3 грудня Рада ЄС ухалила рішення щодо встановлення максимальної ціни на нафту, яку Росія експортує, на рівні 60 доларів США за барель. Це рішення набуло чинності вже 5 грудня.
В липні 2023 року російська нафта перевищила ціновий ліміт у 60 доларів, через що Росія отримала рекордний за 8 місяців прибуток від експорту нафти - 15,3 млрд доларів.
В травні 2023 року стало відомо про те, що російське пальне досі потрапляє в Україну та Європу. Нафтопродукти потрапляють до Європи, як пальне, виготовлене не в Росії, а в інших країнах.
9 травня 2023 року Кабінет міністрів заборонив імпорт пального невизначеного походження, щоб таким чином перекрити можливість потрапляння російських нафтопродуктів в Україну.