На офіційній сторінці "Київводоканалу" у соціальній мережі Facebook з'явилася цікава публікація з відповіддю на важливе питання - що робити, щоб лічильник прожив максимально довго.
За статистикою, більше половини приладів не проходять перевірку, навіть після першого разу. Через це лічильники відбраковують, а абоненту потрібно придбати новий.
"Споживачі навіть не здогадуються, скільки бруду накопичується в їх приладах обліку. Головною причиною накопичення іржі та осаду є незадовільний стан внутрішньобудинкових мереж та проведення ремонтних робіт на них, що безпосередньо впливає на якість води, яка проходить через лічильник ", - йдеться у публікації.
А потім Київводоканал озвучує шість рекомендацій, щоб лічильник міг прослужити набагато довше. І найперша з них — відмовитися від купівлі найдешевшого приладу обліку. Вибір можна сконцентрувати довкола середньої цінової категорії, де лічильники без проблем пройдуть 2-3 перевірки.
Далі повідомляється про правильність встановлення лічильника, який, за інструкцією, має бути зафіксований у горизонтальному положенні.
"Вчасно повіряти лічильник. Не допускати механічних пошкоджень лічильника. Отвори, тріщини та сколи є першим сигналом до відбракування приладу. Не використовувати магніти та інші шахрайські пристрої для штучного зменшення показників. Дбати про стан внутрішньобудинкових мереж у вашому будинку . Вимагати від керуючої компанії регулярно здійснювати промивання мережі", - йдеться у повідомленні Київводоканалу.
Раніше ми повідомляли, що сплатив комуналку – отримав 50 тисяч: українцям виплатять гроші за використання "Приват24".
Також стало відомо, що українців попередили про відчутну зміну цін на газ: "Буде у кілька разів вище".