/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F39%2F7c2e96752bd8253576b0ee8ad91ee628.jpg)
Укрзалізниця переводить усі групові замовлення в онлайн
КИЇВ. 12 вересня. УНН. Укрзалізниця переводить збір заявок на поїздки груп від 10 осіб повністю в електронний формат. Це дозволить створити централізовану чергу заявок, пасажир отримуватиме чітке розуміння статусу свого замовлення й не матиме необхідності зайвий раз їхати до каси, передає УНН з посиланням на перевізника.
Деталі
⠀
Раніше, щоб оформити групові квитки, треба було двічі звертатися до кас вокзалів: спочатку для ручного заповнення заяви й попереднього резервування, а потім щоб здійснити оплату послуги.
⠀
Наразі оформити заявку й оплатити бронювання можна віддалено, а касу відвідати тільки на фінальному етапі отримання квитків.
⠀
Замовлення групових перевезень уже доступне на порталі.
⠀
Для більш плавного звикання до переходу в онлайн касири Укрзалізниці протягом двох тижнів ще прийматимуть заявки у виключних випадках та допомагатимуть із переходом на сайт.
Зворотний зв'язок щодо оновленого сервісу залізничники традиційно приймають в усіх каналах зв’язку: через застосунок, чат-боти, гарячу лінію 0 800 503 111 та email [email protected].
Доповнення
Як раніше повідомляв УНН, у звʼязку з проведенням ремонтних робіт на залізничній дільниці Надвірна — Делятин у жовтні та листопаді, деякі поїзди будуть курсувати за зміненим маршрутом.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Укразалізниці розповіли про найпопулярніші поїзди літа 2023

