Клієнт "Привату" недорахувався круглої суми, куди поділися гроші невідомо: "Банк не володіє інформацією"
Клієнт "Привату" недорахувався круглої суми, куди поділися гроші невідомо: "Банк не володіє інформацією"

Клієнт "Привату" недорахувався круглої суми, куди поділися гроші невідомо: "Банк не володіє інформацією"

Українець поскаржився, що з його картки ПриватБанку зникли майже 17 тисяч гривень. Про це він написав на порталі Мінфін.

Клієнт "Привату" розповів, що виконавець заарештував частину коштів на його карті, а незабаром їх було списано. На цьому історія могла б закінчитися, але слідом було ще одне примусове списання коштів.

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube
Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

"Прийшов виконавчий лист і мені заарештували частину коштів на суму 22100. Я завжди бачив цю суму в залишку, але на головній сторінці приват24 мені відображало лише 9900, тобто 32000-22100. Через деякий час у мене було примусове списання коштів на користь виконавця на суму 22100 і в залишку бачу вже 9900. Поки що все добре. Але через 10 хвилин мій баланс на головній сторінці мені показує -18900, а через дві хвилини -16900", - поділився українець.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

Чоловік зазначив, що звертався до служби підтримки, проте співробітники ПриватБанку не дали йому вичерпної відповіді, куди поділися його гроші.

"На мій запит до банку пояснити куди поділися ще 16900 грн. відповідь одна "звертайтеся до виконавця" хоча є квитанція тільки на списання 22100 грн. І квитанцію на списання 16 900 грн. банк не може надати. Тобто банк не володіє інформацією куди поділися мої кошти з мого рахунку", - обурився клієнт.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці можуть не виплачувати кредит, а просто відмовитися від нього: НБУ розповіли про лазівку, яку не всі знають.

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader
loader