/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fd39f50d08e75ce00b432a419dcfa8bec.jpg)
Українка заявила, що ПриватБанк обвів її навколо пальця з виплатою кешбеку: бонусу так і не побачила
Українка заявила, що ПриватБанк обвів її навколо пальця з нарахуванням кешбеку за акцією. Про це вона написала у своїй скарзі на порталі Мінфін.
За словами клієнтки, вона зареєструвалася в акції та здійснила купівлю товарів для отримання кешбеку, як прописано банком в умовах.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F8a3a5db19c1ebed8aa13900bd316c227.jpg)
"30.08 я радісно зареєструвалася в акції 5% кешбеку на товари для дому та ремонту, та ще окремо на одяг та взуття, було одним із перших реєстрантів", - поділилася клієнтка.
Проте обіцяного бонусу вона не отримала та вирішила перевірити, чи пройшла її реєстрація в акції. У результаті система знову направила її на підтвердження участі в акції, а співробітники підтримки банку запевнили, що першого разу вона не зареєструвалася. "Сюрпризом" стало те, що й утретє система запропонувала їй пройти реєстрацію.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fe00faae3109c2046d00c5c840ee5d98d.jpg)
"Але щойно я знову перевірила - знову, втретє просить підтвердити реєстрацію. Тобто ніякої реєстрації не відбувається. Сумно, а могла б скористатися 100% надійним кешбеком від іншого банку без маніпулювання реєстраціями та введенням в оману клієнтів", - обурилася українка. .
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F525955812c998059ad0a6f3f7c83017d.jpg)

