У Starfield гравцю пропонують понад 1000 планет до дослідження, однак не лише на них геймерів чекають цікаві відкриття.
Starfield сповнений дивних і чудових елементів, деякі з них створені розробниками навмисно, а інші продовжують давню традицію ігор Bethesda, де навіть баги можуть неабияк розвеселити та увійти в історію індустрії.
Користувач Reddit thelastfastbender опублікував свою знахідку, а саме те, як розробники вирішили реалізувати дощ у грі.
Виявилося, що він оточує лише дуже маленьку ділянку в безпосередній близькості від гравця.
Як працює дощ у Starfield / Фото з Reddit
Один з коментаторів посту ідеально узагальнив філософію гейм дизайну: "Навіщо відображати багато дощу, коли трішки дощу працює нормально?".
Знайшлися у коментарях й інші розробники, яких теж зацікавило таке рішення, вони класифікували його як баг і пояснили, що в Bethesda, ймовірно, хотіли, щоб дощ був прив'язаний до камери, але випадково прив'язали її до моделі персонажа, що і викликало такий чудернацький ефект.