До ПриватБанку звернулася клієнтка банку з вимогою повторно розглянути її скаргу на шахрайство.
16 вересня 86-річна клієнтка ПриватБанку помітила списання коштів зі свого банківського рахунку. Оскільки ніяких платежів пенсіонерка не проводила, то одразу зателефонувала до банку та попросила заблокувати карту.
Кошти були списані декількома платежами, якщо перші були невеликими, то остання сума перевищувала тисячу гривень. Цими грошима були оплачені ігрові послуги. Дочку пенсіонерки обурює реакція фінансової установи, адже їй відповіли, що все законно.
"По меншій сумі - відмова прийшла ще вчора в вечорі. "нажаль все законно"))) По сумі, що більше 1000 - щой-но! Ви вже все "з'ясували"? Банку знадобилася доба, щоб встановили "законність" цього списання?"- прокоментувала жінка.
Важливо те, що доступ до даних карти був лише у пенсіонерки, дітей в оточені жінки та її дочки немає, тому витратити кошти на ігри було просто неможливо. Банк не просив ніяких підтверджень платежу, ні в СМС, ні телефоном.
У відповідь на цю скаргу ще одна клієнтка банку розповіла про таку ж ситуацію. Однак кошти були списані не на ігри, а на відпочинок в готелі.
Відповідь банку
Відповідь банка була однозначною: шахраї можуть дізнатися дані не лише через оплату в інтернеті, а й по камерах. Якщо жінка не підтверджувала платежі, то шанс повернути кошти великі. ПриватБанк запевнив, що скарга у них на розгляді.
Однак, коментаторка надала відповідь установи, яка їй прийшла.
Раніше портал Знай інформував, українець втратив більше 100 тис гривень через "Приватбанк": "Яка розумна людина там сидить..."
Також наш портал повідомляв, клієнти ПриватБанку скаржаться на списання подвійної комісії: чому доводиться платити більше