Україна може використовувати альтернативний інноваційний спосіб перевезення зерна на експорт
Україна може використовувати альтернативний інноваційний спосіб перевезення зерна на експорт

Україна може використовувати альтернативний інноваційний спосіб перевезення зерна на експорт

Через війну в Україні зерно експортують залізницею або автоперевезеннями і унікальна тара забезпечує від "АРІВАПАК" надійне провезення зерна в неспеціалізованих вагонах. До того ж вона надійно захищає дорогоцінний вантаж від вологи.

Основний експорт українського зерна до воєнного часу припадав на порти. У 2022 році через блокування в перевезенні зернових виникли серйозні проблеми. У зв'язку з ситуацією, що склалася, українські компанії постійно шукають інші логістичні шляхи експорту зерна — за допомогою залізниці або автоперевезень.

Особливості перевезення зерна залізничними составами

Хоча основним рішенням є залізниця, її недолік полягає в неможливості перевезень обсягу зерна, який проходив через порти.

Вирішення проблеми полягає у збільшенні пропускної спроможності залізничних ліній шляхом:

  • модернізації колійної основи;
  • оновлення рухомого складу;
  • організації сучасної системи руху, в тому числі в експортному режимі.

Ще одна проблема полягає в складності процесу перевалки. На прикордонних зонах недостатньо переходів зі спеціалізованою інфраструктурою для перевантаження сипучих зернових. Проблему можна було б вирішити, побудувавши нові переходи або модернізувавши наявні. Але для цього потрібні великі інвестиції і багато часу.

Наявні спеціалізовані переходи мають низьку пропускну спроможність і не сприяють збільшенню зернового експорту.

Тара "Максі Бег": у чому полягає унікальність

Компанія "АРІВАПАК" пропонує інноваційний спосіб вирішення проблеми перевезень експортного зерна, випробуваний на виробництві та запатентований. Головною метою виробника був пошук і впровадження рішення, яке забезпечило б:

  • надійне провезення зерна в неспеціалізованих вагонах;
  • транспортування через будь-який перехід;
  • збільшення економічних показників на етапах перевалки та зберігання.

Багаторазова тара для зернових "Максі Бег" не має аналогів у всьому світі.

Технічні характеристики

Ось чим відрізняється контейнер для перевезення зерна "Максі Бег":

  • висота — 3100 мм;
  • корисний об'єм — 18 м3;
  • вантажопідйомність — 14 т;
  • місткість у піввагон — 5 шт.

У піввагоні можна використовувати більше корисного об'єму. Його висота дорівнює 2000-2400мм, тоді як у "Maxi Bag" цей параметр становить 3100 мм. Якщо перевозити пшеницю, то в піввагон занурюється 67-69 тонн. З "Максі Бег" використовується весь дозволений потенціал вантажопідйомності піввагона.

Чому варто використовувати "Максі Бег"

Головна перевага тари — захист вантажу від негативних зовнішніх факторів: погоди, опадів, вологості. Для неї відкриті будь-які прикордонні переходи. Щоб перевантажити зерно з українських піввагонів у європейські, знадобиться один кран вантажопідйомністю 15 тонн. Немає необхідності чекати на європейський склад, якщо він запізнюється. Можна вивантажити "Максі Бег" уздовж колії і не боятися за збереження вантажу.

  • Використання тари значно збільшує пропускну здатність експорту українського зерна та знижує витрати на логістику загалом.
  • "Максі Бег" змінює економічні показники: порівняно з традиційними способами перевезення — тара транспортує в 2-2,5 рази більше вантажів.
  • Ця технологія логістики ідеально підходить для зерна, призначеного для навантаження в кораблі: накопичення суднових партій може відбуватися на відкритих портових майданчиках без залучення потужностей елеватора.
  • "Максі Бег" призначений для складування зерна на відкритих майданчиках з огляду на повну герметичність завдяки використанню термосварки у виробництві.
  • У "Maxi Bag" вже експортують зерно великі аграрні компанії України, використовуючи весь потенціал можливостей у логістиці та новій економіці. Виробництво упаковки для сипучих вантажів дає змогу використовувати весь потенціал експорту за допомогою залізниці.
  • Немає необхідності у великих інвестиціях для будівництва прикордонних спеціалізованих інфраструктур. Інновація компанії "АРІВАПАК" дає можливість використовувати будь-який неспеціалізований прикордонний перехід для перевалки і накопичення партій для наступних відвантажень.

Масштабне застосування технологічних та інноваційних рішень на базі "Максі Бег" компанії "АРІВАПАК" — спосіб транспортування зерна і значного підвищення ефективності зернової логістики загалом. Зважаючи на це варто купити м'який контейнер.

Джерело матеріала
loader
loader