Компанія Meta Platforms використовувала публічні дописи з фейсбуку та інстаграму для навчання свого нового ШІ-асистента для соцмереж і не брала для цього дописи, опубліковані лише для рідних і друзів. Про це в інтерв’ю Reuters повідомив один з керівників, відповідальних за політику компанії.
Президент відділу глобальної політики Meta Нік Клеґґ запевнив, що компанія також не використовувала для тренування приватні листування зі своїх програм-месенджерів і вжила заходів для видалення приватної інформації з наборів даних.
За його словами, переважна більшість даних, використаних Meta для навчання ШІ-асистента, була в публічному доступі.
«Ми намагалися не брати набори даних, де переважає особиста інформація», — сказав Клеґґ.
Як приклад сайту, контент якого Meta не використовувала, зважаючи на потребу поважати приватність користувачів, він назвав соцмережу LinkedIn, у якій діляться приватною та контактною інформацією з кар’єрною метою.
Також Нік Клеґґ повідомив, що Meta запровадила захисні обмеження на контент, який може генерувати ШІ-асистент Meta AI, наприклад заборонивши створення фотореалістичних зображень публічних діячів.
Нагадаємо, на щорічній корпоративній конференції Meta Connect був представлений асистент зі штучним інтелектом Meta AI, який компанія створила на основі власної великої мовної моделі Llama 2.
Новий продукт Meta зможе генерувати текст, аудіо й зображення та матиме доступ до найсвіжішої інформації завдяки партнерству з пошуковиком Bing. На основі базової моделі розробили також 28 ШІ-персонажів для чатботів у соцмережах.
На фото: логотипи соцмереж «Фейсбук» та «Інстаграм» компанії Meta
Фото: Getty Images
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.