/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F0b3ed91e35b5bdd44b75e5329004fb9c.jpg)
Навіть якщо немає інтернету: "Київстар" підказав, як швидко дізнатися про баланс і поповнити рахунок
Для абонентів "Київстар" вже давно існує спеціальний додаток, який допомагає керувати рахунком комфортно. У ньому можна змінити тариф, замовити пакет послуг собі та близьким. Втім, у деяких клієнтів залишаються питання щодо сервісу.
Українець на сторінці "Київстару" у соцмережі Facebook поцікавився, чи є додаток через комп'ютер, а не лише через мобільний телефон.
"Подивитися баланс і поповнити рахунок тепер тільки через мобільний додаток? Через комп'ютер не можна?" - написав він.
У відповідь представник мобільного оператора залишив посилання, яке можна відкрити з будь-якого пристрою. Наприклад, щоб поповнити рахунок без комісії, достатньо просто ввести свій мобільний або особовий рахунок, обрати бажану суму для поповнення та розплатитися за допомогою банківської картки або Google Pay.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F990700cecbb147e49f8002683f0b1348.jpg)
Крім того, якщо у абонента закінчився інтернет, він може замовити послугу за номером 899 або надіслати запит на *134#. А ось послуга "екстра гроші" допоможе тим, хто не має коштів для поповнення рахунку в даний момент.
"Скористайтеся готівкою. У терміналах самообслуговування від 1 грн або придбайте скретч-карту від 100 грн", - підказали в компанії ще один спосіб.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F8f21b25cfa83f59c0f9499e1f1a731a1.jpg)

