Інцидент на Дегтярівському шляхопроводі в Києві не вплине на характеристики майбутнього моста – RDS
Інцидент на Дегтярівському шляхопроводі в Києві не вплине на характеристики майбутнього моста – RDS

Інцидент на Дегтярівському шляхопроводі в Києві не вплине на характеристики майбутнього моста – RDS

Інцидент на Дегтярівському шляхопроводі в Києві не вплине на експлуатаційні характеристики майбутнього моста. Що стало причиною надзвичайної події, буде відомо після проведення експертизи.

Про це повідомили в пресслужбі групи компаній RDS. Збитків міському бюджету не нанесено.

Так, RDS розпочала реконструкцію Дегтярівського шляхопроводу в складі транспортної розв’язки в 2023 році згідно розробленого проєкту на замовлення КК "Київавтодор". Згідно документації, передбачено, що буде розібраний існуючий шляхопровід та облаштовані нові конструкції мосту. Це мостове полотно, прогонові будови, опори, фундаменти. Крім того, тут мають прокласти нові трамвайні колії та прповести ремонт підземних та надземних комунікацій, а також провести роботи з благоустрою територій.

Також об’єкт буде облаштовано засобами безбар‘єрного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, а на тротуарах об’єкту передбачено влаштування велодоріжки.

"30 вересня виконувались роботи з влаштування нових балок прогонової будови. Під час виконання монтажу сьомої балки в проєктне положення вона втратила свою стійкість. При падінні балка зачепила вже змонтовану конструкцію. І саме це призвело до порушення стійкості та падіння інших шести балок (окремих елементів) прогонової будови", – нагадали в пресслужбі.

В RDS наголосили, що роботи на шляхопроводі виконувалися з дотриманням усіх правил техніки безпеки. Внаслідок падіння балок травмованих та постраждалих немає. Деталі та причини події, що трапилася, встановлюються із залученням експертних фахівців.

"Підкреслимо, що експлуатаційні характеристики Дегтярівського шляхопроводу після реконструції залишаться відповідними проєкту. Дегтярівський шляхопровід – другий міст в Україні, де будуть застосовані балки завдовжки 36 метрів. Раніше максимальна довжина цього типу балок, яку могли виготовити українські підприємства, становила 33 метри. Перед тим, як отримати дозвіл на використання в проєкті, будь-які нові балки проходять сертифікацію та експертизу. Власне, так само як і проєкти мостів проходять експертизу", -– підкреслили в пресслужбі.

Причину інциденту, який стався на будівельному майданчику, де проводились ремонтні роботи встановить експертиза. Це все технічні моменти, які можуть трапитися під час будівництва.

У групі компаній підкреслили, що оскільки Дегтярівський шляхопровід було виведено з експлуатації, місцева влада не несе відповідальність за об'єкт. За дані види робіт оплата не виконувалась, а збитків міському бюджету не нанесено. Як уже було наголошено, відповідальними за виконання робіт на об'єкті є група компаній RDS.

"Роботи в рамках реконструкції Дегтярівського шляхопроводу, розпочаті у червні, виконувались згідно з графіком. Уже зараз розуміємо, що маємо ресурс, аби забезпечити якісне виконання подальших робіт вчасно", – резюмували в пресслужбі.

Як повідомляв OBOZREVATEL, У Києві на Шулявці впав міст на Дегтярівському шляхопроводі, вартість реконструкції якого оцінювалася у майже мільярд гривень. У КМДА падіння кількох прольотів мосту підтвердили і запевнили, що жертв та постраждалих унаслідок НП немає.

Лише перевірена інформація в нас у Telegram-каналі Obozrevatel та Viber. Не ведіться на фейки!

Джерело матеріала
loader
loader