/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F229c1dc02a5f1696bb7dc7902e2fcb66.jpg)
Мінкульт витратив більше 60 млн грн на англомовне видання: його ніхто не читає
Чотири місяці тому, український уряд запустив англомовний сайт The Gaze для інформування іноземців про події в Україні.
Усі послуги пов'язані із цим сайтом оплачує підрядникам державне підприємство "Мультимедійна платформа іномовлення України" з бюджету Міністерства культури.
За чотири місяці Мінкульт витратив на фінансування The Gaze понад 60 млн гривень.
Про це повідомляють журналісти видання NGL.media.
На розробку і технічний супровід платформи The Gaze пішло 11,6 млн грн, а на створення контенту — 48 млн гривень.
Видання розміщує на сайті й на YouTube сім програм.
Чотири з них: лялькове шоу "Hidden Angle", суспільно-політичну програму "Talk For More", кулінарне шоу "Chefs Next Door" і гумористичне шоу "European Edge" — виготовляє ТОВ "Маркер Медіа"(що зареєстрована під такою ж назвою в росії та якою володіє зрадник Олександр Цекало).
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F8e6b25acc20efdc864c84a4977aa2d6c.jpg)
Вони уклали 12 угод на виробництво контенту до кінця року на загальну суму понад 26 млн грн.
Найдорожче шоу — кулінарне. Коштує 261 тис. грн за випуск, кожен з яких збирає на YouTube в середньому 900 переглядів.
Загалом на YouTube-каналі медіа зараз 6,55 тис. підписників.
Велика кількість відео на каналі не набирають навіть і 100 переглядів.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F15341b1c2918963f7de87630857a7733.jpg)
Журналісти підрахували, що кошторисна вартість однієї новини становить 4 000 грн, а статті — 8 500 грн.
Це дуже завищена ціна порівняно із середньою ринковою по Україні, де платять від 150 грн за одну тисячу знаків за простий текст.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F48fa203c0c80e64bb28ac1db0746f0f9.jpg)
Також журналісти стверджують, що значна частина новин The Gaze це звичайний рерайт з міжнародних сайтів, таких як Bloomberg, Reuters тощо.

