Чотири місяці тому, український уряд запустив англомовний сайт The Gaze для інформування іноземців про події в Україні.
Усі послуги пов'язані із цим сайтом оплачує підрядникам державне підприємство "Мультимедійна платформа іномовлення України" з бюджету Міністерства культури.
За чотири місяці Мінкульт витратив на фінансування The Gaze понад 60 млн гривень.
Про це повідомляють журналісти видання NGL.media.
На розробку і технічний супровід платформи The Gaze пішло 11,6 млн грн, а на створення контенту — 48 млн гривень.
Видання розміщує на сайті й на YouTube сім програм.
Чотири з них: лялькове шоу "Hidden Angle", суспільно-політичну програму "Talk For More", кулінарне шоу "Chefs Next Door" і гумористичне шоу "European Edge" — виготовляє ТОВ "Маркер Медіа"(що зареєстрована під такою ж назвою в росії та якою володіє зрадник Олександр Цекало).
Вони уклали 12 угод на виробництво контенту до кінця року на загальну суму понад 26 млн грн.
Найдорожче шоу — кулінарне. Коштує 261 тис. грн за випуск, кожен з яких збирає на YouTube в середньому 900 переглядів.
Загалом на YouTube-каналі медіа зараз 6,55 тис. підписників.
Велика кількість відео на каналі не набирають навіть і 100 переглядів.
Журналісти підрахували, що кошторисна вартість однієї новини становить 4 000 грн, а статті — 8 500 грн.
Це дуже завищена ціна порівняно із середньою ринковою по Україні, де платять від 150 грн за одну тисячу знаків за простий текст.
Також журналісти стверджують, що значна частина новин The Gaze це звичайний рерайт з міжнародних сайтів, таких як Bloomberg, Reuters тощо.