На сайті Мінфіну клієнти компаній залишають правдиві відгуки про роботу різних компаній.
Так під шквал невдоволення можуть потрапити поштові відділення та навіть банки. Не оминуло цього й "ПриватБанк". Судячи з кількості негативних відгуків, сервіс компанії залишає бажати кращого. Блокування карток, перерахування коштів без відома клієнтів та не реагування на скарги. Але не так давно фінансова установа "відзначилася" декілька разів.
Клієнтка банку скаржиться, що ще 23 вересня внесла в банкомат кругленьку суму, але на банківський рахунок вона не надійшла. На гарячій лінії банку прийняли скаргу, але згодом повідомили - гроші не знайдені. Жінку обурює, що замість того аби розібратися, банк просто "морозить" її скаргу та радить звернутися повторно. Але і в цій ситуації трапився "маленький" нюанс - повторно скаргу оператори фінустанови не приймають.
Офіційної відповіді на скаргу клієнтки на сайті від банку поки не надійшло. Але клієнтка не має наміру здаватися. Спершу вона планує піти у відділення "ПриватБанку" та написати скаргу, а вже потім завітати й до поліції.
Раніше портал Знай інформував, ПриватБанк заганяє людей у мінуси старими купюрами: видають охоче, а назад забрати – морозяться
Також наш портал повідомляв, українці скаржаться, що "Укрпошта" сама губить посилки, але звинувачує клієнтів: "Не користуйтесь послугами цієї шараги"