/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fd4bc36fe7cef9f8ee70b25b88766ec91.jpg)
"Куди вітер повіє - то є, то нема": клієнтка "Київстару скаржиться на поганий інтернет та зв'язок впродовж кількох місяців
Мобільними послугами "Київстар" користуються мільйони українців в різних куточках країни.
Задоволені клієнти підключають не лише послуги зі зв'язку, а й домашній інтернет від "Київстару". Але попри велику кількість схвальних відгуків, є клієнти у яких виникають довготривалі складнощі.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F78e32d1fcf6b554639a0c3b2d49560bc.jpg)
Одна з користувачок послугами зазначила, що вже третій місяць не тільки поганий інтернет, а й жахливий зв'язок. За словами жінки така ситуація не лише в неї, а й в мешканців селища на Закарпатті, які також є користувачами цього оператора. Такий коментар залишила Люда Москаль під постом на офіційній сторінці "Київстар".
Обурена жінка стверджує, що проблеми зі зв'язком почалися після негоди, що вирувала кілька місяців тому. І з того часу мобільні послуги працюють погано.
У відповідь на скаргу клієнтки, представники компанії запевнили, що розберуться в ситуації та попросили надати особисті дані для вирішення ситуації. Однак на це жінка відреагувала скептично:
"Кожного разу мені відповідає людина з іншим іменем !!! Це вже не перше звернення !!! Вчора мене питали номер телефону , і адресу , сьогодні знову !!!" клієнтка
Весь час, коли в селищі поганий мобільний зв'язок жінка сплачувала за тарифом, але за що не розуміє. Оператори "Київстар" пообіцяли розглянути скаргу та виправити ситуацію.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F48b827459e6e921066f7a2856838103c.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fe744283e634000049ce396e7e2de2be7.jpg)
Інформаційний портал Знай повідомляв, "Не відповідають, гроші крадуть": клієнти "Київстар" скаржаться на жахливу якість послуг
Раніше портал Знай інформував, навіть якщо немає інтернету: "Київстар" підказав, як швидко дізнатися про баланс і поповнити рахунок
Також наш портал повідомляв, "Наслухалися казочок": абоненти "Vodafone" втрачають по 15-20 грн на кожному поповненні, схему розкрито
