/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fff341185762d9037ff7ec9701addb0a3.jpg)
Куди звертатися, якщо зникло світло: у ДТЕК підказали українцям
У зв'язку із загрозою ударів російських окупантів по енергетичній системі українців попереджають про те, що в містах можуть запровадити графіки відключення світла восени та взимку 2023-2024.
Втім, наразі Україна має необхідні ресурси, щоб забезпечити населення електроенергією. Однак у споживачів може зникнути світло і з інших причин, наприклад, через аварію на внутрішньобудинкових або розподільчих мережах.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fd6d922851984ffd0a65f900ed09bc4de.jpg)
На сторінці ДТЕК Київські електромережі у Facebook розповіли, що робити у такому випадку.
Для початку споживачам необхідно перевірити на сайті ДТЕК, чи не зареєстрували аварію за адресою, де зникла електроенергія. Якщо ж вулиці та номери будинку не опинилося у списку, про відсутність світла потрібно повідомити самостійно.
Українці можуть скористатися декількома способами:
- повідомити у приватні повідомлення на Facebook ДТЕК Київські електромережі;
- у розділі "Відсутня електроенергія?" на сайті за цим посиланням.
Крім того, можна написати звернення до чат-боту в Telegram – за посиланням або зателефонувати зі стаціонарних телефонів – 0 800 50 1588, 044 202 1588, а з мобільних телефонів – 067 210 1588, 050 210 1588,

