На вокзальних комплексах та в поїздах "Укрзалізниці" розпочали роботу перші маршали залізничної безпеки.
Як повідомляє прес-служба перевізника в Telegram, залізничні маршали – це працівники відомчої воєнізованої охорони товариства. Їхнє головне завдання – контролювати безпекову ситуацію в пасажирських перевезеннях та своєчасно реагувати у разі потреби.
Зазначається, що на відміну від охоронців, які працюють на об’єктах залізниці у службовій формі з усіма знаками розрізнення, маршали працюють не публічно. Тож пасажири не знатимуть, хто є ловцем на правопорушників.
"Це розповсюджена модель роботи безпекових підрозділів на авіаційних маршрутах. Перед нашими маршалами, які інкогніто знаходяться в поїздах та на вокзалах, стоїть завдання оцінити ризики та оперативно відреагувати на загрозу, яка може виникати під час подорожі пасажирів. Також це всі спеціально підготовлені фахівці", – зазначив голова правління "Укрзалізниці" Євген Лященко.
В УЗ також додали, що перші маршали розпочали свою роботу у вересні. Зокрема, вони працюють на одному з популярних західних напрямків, який "наразі потребує більшої уваги для гарантування безпеки пасажирів".
Безпека в поїздах
5 липня 2023 року стало відомо, що "Укрзалізниця" повернула воєнізовану охорону до пасажирських поїздів. Тоді воєнізована охорона працювала у поїздах №81 Київ - Ужгород, №41 Дніпро - Трускавець та № 712 Київ - Краматорськ.
Пізніше стало відомо, що "Укрзалізниця" збільшує рівень безпеки в поїздах. У вересні, "Укрзалізниця" задля більшої безпеки запровадила воєнізовану охорону на ще шести рейсах. Так, до проекту "ЗалізнаБезпека" було долучено поїзди: №29/30 Ужгород - Київ - Ужгород; №59/60 Чоп - Київ - Чоп; №85/86 Запоріжжя - Львів - Запоріжжя; №119/120 Запоріжжя - Львів - Запоріжжя; № 265/266 Ужгород - Ковель - Ужгород; № 357/358 Київ - Ворохта - Київ.