"Нафтогаз" пояснив, як вирішувати питання пенсіонерам без смартфонів та інтернету
"Нафтогаз" пояснив, як вирішувати питання пенсіонерам без смартфонів та інтернету

"Нафтогаз" пояснив, як вирішувати питання пенсіонерам без смартфонів та інтернету

"Нафтогаз" переніс сервіси в онлайн та спростив життя багатьом клієнтам. Але багато українців скаржаться, що в компанії зовсім забули про пенсіонерів, які не мають смартфонів та інтернету. Як вирішувати газові питання літнім громадянам, розповіли у пресслужбі "Нафтогазу".

До газопостачальної компанії звернулася українка зі скаргою, що всі сервіси перенесли в онлайн, але не подумали про пенсіонерів, які не мають змоги крокувати в ногу з часом.

Онлайн-послуги "Нафтогазу". Фото: скрін youtube
Онлайн-послуги "Нафтогазу". Фото: скрін youtube

"Все це добре для смартфонів і молодих. А що мають робити 80 літні у яких телефони старенькі. І з інтернетом не дружать. І сусідів не мають відповідних", - поцікавилася клієнтка.

Фахівці "Нафтогазу" заявили, враховують категорію клієнтів, для яких процес диджиталізації дається складнішим. Для них компанія докладає зусиль, щоб перехід на цифрові послуги був максимально зрозумілим та простим.

"Нафтогаз". Фото: скрін youtube
"Нафтогаз". Фото: скрін youtube

В той самий час для пенсіонерів та інших категорій клієнтів, які з якоїсь причини не можуть користуватися онлайн-сервісами, діє гаряча лінія:

  • 066-300-2-888 (Vodafone);
  • 098-300-2-888 (Київстар);
  • 093-300-2-888 (Lifecell).

Обслуговування пенсіонерів. Фото: скрін facebook.com/NaftogazGasSupply
Обслуговування пенсіонерів. Фото: скрін facebook.com/NaftogazGasSupply

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Придумали, як загнати в борги": "Нафтогаз" на рівному місці нараховує зайві суми у платіжках.

Теги за темою
Нафтогаз
Джерело матеріала
loader
loader