/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F793eebc13a8f75de357d85bbb7e32fce.jpg)
"Нафтогаз" пояснив, як вирішувати питання пенсіонерам без смартфонів та інтернету
"Нафтогаз" переніс сервіси в онлайн та спростив життя багатьом клієнтам. Але багато українців скаржаться, що в компанії зовсім забули про пенсіонерів, які не мають смартфонів та інтернету. Як вирішувати газові питання літнім громадянам, розповіли у пресслужбі "Нафтогазу".
До газопостачальної компанії звернулася українка зі скаргою, що всі сервіси перенесли в онлайн, але не подумали про пенсіонерів, які не мають змоги крокувати в ногу з часом.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F8dd56f3f90a0e8646f9eb07971925284.jpg)
"Все це добре для смартфонів і молодих. А що мають робити 80 літні у яких телефони старенькі. І з інтернетом не дружать. І сусідів не мають відповідних", - поцікавилася клієнтка.
Фахівці "Нафтогазу" заявили, враховують категорію клієнтів, для яких процес диджиталізації дається складнішим. Для них компанія докладає зусиль, щоб перехід на цифрові послуги був максимально зрозумілим та простим.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fc77c789d5aa83c32eb1cae4cb307e6f9.jpg)
В той самий час для пенсіонерів та інших категорій клієнтів, які з якоїсь причини не можуть користуватися онлайн-сервісами, діє гаряча лінія:
- 066-300-2-888 (Vodafone);
- 098-300-2-888 (Київстар);
- 093-300-2-888 (Lifecell).
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F2ccea86acf13229d618fa46b15fdbd69.jpg)
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Придумали, як загнати в борги": "Нафтогаз" на рівному місці нараховує зайві суми у платіжках.

