/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F0638e986a1182deef043b4b2d793ca5b.jpg)
Audi A8L отримала 2-літроий двигун
Наприкінці життєвого циклу преміум-седан став доступним із «турбочетвіркою» - Audi A8L тепер і з малолітражним двигуном 2.0.
Audi запропонувала флагманський седан A8L із чотирма циліндрами. У Китаї відбулася презентація чотиридверки 2024 модельного року: головною подією стала поява нової базової версії 45 TFSI Quattro. У таких Ауді A8L під капотом малолітражний 2,0-літровий двигун без гібридного «довеска». Рядний мотор розвиває 265 кінських сил і 370 Нм моменту, в трансмісії без змін: 8-ступінчастий автомат, повний привід.
Читайте також: Audi показала оновлений Q8 та оголосила ціни
В актуальному поколінні Audi A8 не було рядних двигунів: майже шість років седани випускаються тільки з V6 і V8. Однак нещодавно для китайського ринку запропонували варіант із мотором робочим об'ємом 1984 кубічних сантиметри. Стартову ціну вдалося зменшити на 11 відсотків до 830 тисяч юанів (еквівалент 113 тисяч доларів).
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F1c53e7d73a808ba92688e5e344ac3f19.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F6fa7dc85f74c12b381fde0e84c800567.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F4f5dc5c4f716cfd23ad99f7c4dc9b7cf.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fead83d13d851bcaffc3674dcb84f1629.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F5e071f045ffe6fb21b3730e9adaa4a54.jpg)
Audi заявляє, що втрати в динаміці щодо шестициліндрової версії 50 TFSI (3,0 літра, 286 сил, 450 Нм) невеликі: час розгону 0-100 збільшився на 0,1 секунд (до 6,7 секунд), а максимальна швидкість колишня (250 кілометрів на годину). До того ж, чотирициліндрова A8L стала трохи економічнішою: витрата бензину АІ-95 становить 8,9 літра на 100 кілометрів у змішаному циклі WLTC.
У Китаї Audi пропонує лише довгобазну версію «вісімок»: з літерою L. Доступний навіть «заряджений» седан S8. На вершині лінійки розкішний Audi-Horch із додатковою 13-сантиметровою вставкою. Найдорожчими є версії з моторами V8: через специфіку оподаткування S8 L коштує 2078600 юанів (285 тисяч доларів), а топовий «Хорьх» можна купити за 1420000 юанів (194 тисячі доларів).

