/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F178769eb635af1dfdf9566a00524e418.jpg)
Українка запевняє, що її рахунок обчистили з чужої країни з вини "ПриватБанку"
Жодного дня не проходить без скарг на роботу "ПриватБанку". Цього разу клієнтка заявила, що їй у незаконний спосіб списали гроші з банківської картки, а особисті дані були передані третім особам.
Негативний відгук клієнтка залишила на порталі "Мінфін". За її словами, кошти з картки зняли шахрайським шляхом, а "ПриватБанк" нібито дозволив собі передати її дані іншим особам, завдяки чому українка і втратила гроші.
"Вони безперешкодно зняли гроші з мого рахунку, з країни, в якій я ніколи не була, з Латвії. Гроші так і не були повернуті мені, згідно їхньої перевірки, лише підтверджено, що мої особисті данні були цілком вірні", - розповіла вона.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fd4f09cbea3d603a189094d508bdd8c9d.jpg)
Відгук про роботу ПриватБанку, скріншот
Українка також додала, що дуже незадоволена та обурена роботою банку, а його представник у відповідь назвав ймовірну причину, через яку гроші зняли з картки.
"Подібні списання без додаткового підтвердження можливі лише в разі, якщо на сайті раніше були введені дані картки та дана згода на проведення подібних оплат. Для прив'язки картки необхідно ввести термін дії, номер картки та CVV-код, що відомі лише її власнику", - відповіли в банку і порадили клієнтці звернутися до поліції за фактом шахрайства.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fa8c11f98a9850c586450c48b3278b61a.jpg)
Відгук про роботу ПриватБанку, скріншот

