Українка запевняє, що її рахунок обчистили з чужої країни з вини "ПриватБанку"
Українка запевняє, що її рахунок обчистили з чужої країни з вини "ПриватБанку"

Українка запевняє, що її рахунок обчистили з чужої країни з вини "ПриватБанку"

Жодного дня не проходить без скарг на роботу "ПриватБанку". Цього разу клієнтка заявила, що їй у незаконний спосіб списали гроші з банківської картки, а особисті дані були передані третім особам.

Негативний відгук клієнтка залишила на порталі "Мінфін". За її словами, кошти з картки зняли шахрайським шляхом, а "ПриватБанк" нібито дозволив собі передати її дані іншим особам, завдяки чому українка і втратила гроші.

"Вони безперешкодно зняли гроші з мого рахунку, з країни, в якій я ніколи не була, з Латвії. Гроші так і не були повернуті мені, згідно їхньої перевірки, лише підтверджено, що мої особисті данні були цілком вірні", - розповіла вона.

Відгук про роботу ПриватБанку, скріншот
Відгук про роботу ПриватБанку, скріншот

Українка також додала, що дуже незадоволена та обурена роботою банку, а його представник у відповідь назвав ймовірну причину, через яку гроші зняли з картки.

"Подібні списання без додаткового підтвердження можливі лише в разі, якщо на сайті раніше були введені дані картки та дана згода на проведення подібних оплат. Для прив'язки картки необхідно ввести термін дії, номер картки та CVV-код, що відомі лише її власнику", - відповіли в банку і порадили клієнтці звернутися до поліції за фактом шахрайства.

Відгук про роботу ПриватБанку, скріншот
Відгук про роботу ПриватБанку, скріншот

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader
loader