Британські вчені з'ясували, що шанувальники комп'ютерних ігор мають найкращу пам'ять та концентрацію уваги. Однак у різному віці ефективні ігри різних жанрів. Серед людей до 30 років пам'ять була кращою у тих, хто любить стратегії, а серед людей старших за 60 у любителів головоломок.
Про це повідомляє Heliyon.
Відеоігри нерідко звинувачують у негативному впливі на психічне здоров'я, але всупереч цьому вчені справили позитивний вплив такого виду дозвілля.
Британські дослідники з'ясували, що комп'ютерні ігри покращують когнітивні здібності дітей та дорослих, особливо увага та пам'ять.
Джо Каттінг з Уорікського університету з колегами вирішив перевірити, як відеоігри та їх жанр впливають на робочу пам'ять молодих та літніх людей.
Вчені протестували онлайн 209 осіб від 18 до 30 років та 181 людину від 60 років до 81 року.
Учасників запитали, скільки часу на день вони витрачають на ігри і як давно геймери почали так проводити своє дозвілля.
Також їх попросили перерахувати ігри, в які вони грали минулого тижня, щоб потім поділити людей на групи з ігрових жанрів.
Більшість молодих учасників (80 осіб) віддавали перевагу екшену (автори віднесли до цієї категорії гри різного жанру, в яких йде наголос на координацію та швидкість реакції), а от серед літніх любителів ігор шанувальників цього жанру майже не знайшлося.
Люди старше 60 грали в головоломки (59 осіб) і рідше – у стратегії (34 особи).
Також дослідники окремо враховували тих, хто під час експерименту утримався від відеоігор – 53 особи у молодій групі та 88 – у літній.
Щоб оцінити робочу пам'ять учасників, їх просили запам'ятати розташування червоних кружечків на сітці.
З кожним новим етапом випробування додалося одне коло — і так доти, доки випробуваний не справлявся.
Також вчені перевірили, наскільки добре учасники справляються з факторами, що відволікають.
Для цього разом із червоними кружечками або їх після зникнення на екрані з'являлися жовті – їхнє розташування не потрібно було запам'ятовувати.
У групі молодих учасників обсяг робочої пам'яті був вищим у тих, хто віддавав перевагу стратегії, в порівнянні з тими, хто зовсім не грав.
Молоді шанувальники відеоігор також менше відволікалися на жовті гуртки та краще справлялися із завданнями.
При цьому головоломки або екшен гри на стійкість до факторів, що відволікають, у цій групі не вплинули.
А ось серед людей похилого віку робоча пам'ять була кращою у тих, хто грав у головоломки, а не стратегії. Літні люди, які грають у головоломки. Також старші геймери менше відволікалися на жовті кола, коли вони з'являлися одночасно з червоними.
Раніше повідомлялося, реліз стратегії "Total War: Pharaoh": нудятина та баги .
Також монстри, загадки та прокляті вулиці міста – під рідну мову: ремейк Silent Hill 2 отримав українську локалізацію .