Викликають агресію чи допомагають розвитку: вчені поставили крапку у питанні комп'ютерних ігор
Викликають агресію чи допомагають розвитку: вчені поставили крапку у питанні комп'ютерних ігор

Викликають агресію чи допомагають розвитку: вчені поставили крапку у питанні комп'ютерних ігор

Британські вчені з'ясували, що шанувальники комп'ютерних ігор мають найкращу пам'ять та концентрацію уваги. Однак у різному віці ефективні ігри різних жанрів. Серед людей до 30 років пам'ять була кращою у тих, хто любить стратегії, а серед людей старших за 60 у любителів головоломок.

Про це повідомляє Heliyon.

Відеоігри нерідко звинувачують у негативному впливі на психічне здоров'я, але всупереч цьому вчені справили позитивний вплив такого виду дозвілля.

комп'ютерні ігри
комп'ютерні ігри, Фото 11333328 с сайта Pixabay

Британські дослідники з'ясували, що комп'ютерні ігри покращують когнітивні здібності дітей та дорослих, особливо увага та пам'ять.

Джо Каттінг з Уорікського університету з колегами вирішив перевірити, як відеоігри та їх жанр впливають на робочу пам'ять молодих та літніх людей.

Комп'ютерні ігри, Mapme Club
Комп'ютерні ігри, Mapme Club

Вчені протестували онлайн 209 осіб від 18 до 30 років та 181 людину від 60 років до 81 року.

Учасників запитали, скільки часу на день вони витрачають на ігри і як давно геймери почали так проводити своє дозвілля.

Також їх попросили перерахувати ігри, в які вони грали минулого тижня, щоб потім поділити людей на групи з ігрових жанрів.

Більшість молодих учасників (80 осіб) віддавали перевагу екшену (автори віднесли до цієї категорії гри різного жанру, в яких йде наголос на координацію та швидкість реакції), а от серед літніх любителів ігор шанувальників цього жанру майже не знайшлося.

Комп'ютерний клуб, скріншот: YouTube
Комп'ютерний клуб, скріншот: YouTube

Люди старше 60 грали в головоломки (59 осіб) і рідше – у стратегії (34 особи).

Також дослідники окремо враховували тих, хто під час експерименту утримався від відеоігор – 53 особи у молодій групі та 88 – у літній.

Щоб оцінити робочу пам'ять учасників, їх просили запам'ятати розташування червоних кружечків на сітці.

З кожним новим етапом випробування додалося одне коло — і так доти, доки випробуваний не справлявся.

Комп'ютерний світ
Комп'ютерний світ, www.stihi.ru/

Також вчені перевірили, наскільки добре учасники справляються з факторами, що відволікають.

Для цього разом із червоними кружечками або їх після зникнення на екрані з'являлися жовті – їхнє розташування не потрібно було запам'ятовувати.

У групі молодих учасників обсяг робочої пам'яті був вищим у тих, хто віддавав перевагу стратегії, в порівнянні з тими, хто зовсім не грав.

Комп'ютерні ігри, скріншот: YouTube

Молоді шанувальники відеоігор також менше відволікалися на жовті гуртки та краще справлялися із завданнями.

При цьому головоломки або екшен гри на стійкість до факторів, що відволікають, у цій групі не вплинули.

А ось серед людей похилого віку робоча пам'ять була кращою у тих, хто грав у головоломки, а не стратегії. Літні люди, які грають у головоломки. Також старші геймери менше відволікалися на жовті кола, коли вони з'являлися одночасно з червоними.

Раніше повідомлялося, реліз стратегії "Total War: Pharaoh": нудятина та баги .

Також монстри, загадки та прокляті вулиці міста – під рідну мову: ремейк Silent Hill 2 отримав українську локалізацію .

Джерело матеріала
loader
loader