Під час війни мільйони українців несподівано для себе змінили постачальника газу та перейшли на обслуговування до ГК "Нафтогаз". Однак багато споживачів все ще не можуть добитися повернення переплати від попереднього постачальника.
Дієвого механізму автоматичного переказу коштів між компаніями не існує, повідомляють на сайті "Нафтогазу", тому споживачі змушені самостійно "вибивати" свої гроші. Це дуже обурило одну українку, яка написала гнівне звернення до газової компанії у Facebook.
Жінка два роки намагається повернути 3 тисячі гривень переплати, щоб перенаправити їх до "Нафтогазу". Більше того, у минулого постачальника заявляють, що споживач нібито йому заборгувала.
"А якщо вже другий раз ми вимушені звертатись на ГАРЯЧУ ЛІНІЮ? ТРИ ТИС. грн у нас на дорозі не валяється! Два роки не можемо в Лубнигазі забрати свої гроші, щоб їх перекинути в Нафтогаз! Мало того, у Лубнах у працівниці прийому платежів вистачає наглості нас запевняти, що ми їм заборгували ! І так нас водять за носа вже ДВА РОКИ! А Нафтогаз вимагає гроші із нас! ЗАМКНУТЕ КОЛО", - написала жінка.
"Нафтогаз" порекомендував клієнту звернутися до попередньої газопостачальної компанії та написати заяву на повернення переплати, а також прикріпити до неї копію паспорта, ідентифікаційного номера та повних банківських реквізитів (із зазначенням IBAN, МФО, ЄДРПОУ банку).