Аварії на блокпостах частіше за інші потрапляють в медіа, однак більшість ДТП відбуваються поза ними, і ці конструкції "практично всі" обладнані додатковими засобами для попередження водіїв. Про це в ефірі телемарафону сказав заступник начальника департаменту патрульної поліції України Олексій Білошицький, коментуючи вже три за останні п’ять місяців ДТП на блокпостах, внаслідок яких загинули військові.
Відповідаючи на запитання, чи дійсно блокпости є "місцем концентрації" аварій, або ж такі ДТП просто частіше потрапляють в медіа, Білошицький зазначив, що загалом з січня по вересень 2021 року в Україні трапилось 17 394 ДТП з потерпілими і загиблими. При цьому 5054 з них сталися у нічний час.
"Але можу зауважити, що основною причиною не є проїзд блокпостів. Переважна більшість з них не трапляються на блокпостах. Тим не менш, потрібно зауважити, що в звичайному режимі, звісно, блокпост – це та конструкція, яка не мала би бути на дорогах, особливо на трасах міжнародного та національного значення", – сказав представник патрульної поліції.
Однак він закликав не забувати, що Україна знаходиться у стані війни, тому наразі блокпости необхідні.
Він зазначив, що на даний момент "практично всі" блокпости обладнані додатковими засобами освітлення і додатковими дорожніми знаками.
"Зараз, в період осіннього комісійного огляду, патрульною поліцією здійснюється перегляд всіх місць, де встановлені блокпости, з метою виявлення недостатньої кількості дорожніх знаків, освітлення, розмітки, щоб додатково привернути увагу водіїв", – сказав Білошицький, але закликав перш за все водіїв бути обережними на дорогах і пам’ятати про наявність блокпостів.
- 26 травня у Києві голова Макарівського районного суду Олексій Тандир збив на смерть 23-річного бійця Національної гвардії на блокпості.
- Ще одна подібна ДТП сталася 5 липня. Водій збив двох військовослужбовців на контрольно-пропускному пункті, один із постраждалих загинув на місці.
- В ніч проти 22 жовтня адвокат Віталій Туровський на смерть збив військового на блокпості на в'їзді в Київ.