Після успішного релізу RTX-перевидання Portal, NVIDIA вирішила продовжити свої експерименти з трасуванням променів в іграх Valve. На черзі оновлена версія Half-Life 2 і в мережі з'явилися вражаючі деталі проекту.
У Half-Life 2 RTX: An RTX Remix Project буде перероблено частину ігрових моделей. Для наочності автори поділилися сухими цифрами: Ламар, хедкраб доктора Кляйнера, раніше складався з 1690 полігонів — а після оновлення модель «розжиріла» до 49668. Аналогічна історія з HEV-костюмом, який показали в трейлері: було 2800 полігонів, стало 2000 полігонів.
З інших цікавих деталей:
- Valve благословила розробку, але не бере участь у ній;
- NVIDIA допомагає з інженерною підтримкою;
- текстури переробляють вручну, як і частину анімацій;
- Orbifold Studios планує взятися за Episode 1 з Episode 2, але це будуть окремі проекти.
Нагадаємо, що Half-Life 2 RTX: An RTX Remix Project анонсували у серпні. Перевидання, в якому буде реалізована підтримка DLSS 3, Reflex і RTX IO, ще немає офіційної дати релізу.