/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F45%2F995fc34d92517afe3dec851d374574f7.jpg)
Японці ледь не б’ються у черзі: електрокар від Nissan за $13 000 розходиться шаленими тиражами
Дійсно унікальний автомобіль
Японські автомобілісти не надто поспішають переходити на електромобілі, але, схоже, ситуація наступними роками кардинально зміниться. Особливо якщо зважати на те, що в країні з’являються дуже затребувані на ринку авто у популярному кузові кей-кар, та ще й за копійки.
Йдеться про спільний продукт Nissan та Mitsubishi — електрокар Sakura. Він став найбільш продаваним електроавтомобілем в Японії у 2022 році, пише Bloomberg.
Цей автомобіль купують у кожному другому випадку, коли збираються придбати електрокар в Японії. Дані груп автомобільної промисловості свідчать про те, що у 2022-му електрокар придбали 35 099 разів. Це набагато більше, ніж змогла продати Tesla. І ці числа були б ще вищими, якби виробник зміг випускати ще більше цих машин з конвеєра.
У чому унікальність Sakura?
Електрокар у кузові кей-кара Sakura став феноменом у Японії через свою низьку ціну, компактні розміри та помірний запас ходу.
Довідка. "Key car" — термін, який перекладається як "легкий автомобіль" і означає бути маленьким, легким в управлінні, з маленьким об’ємом двигуна. Тепер такі авто часто випускають з електричними трансмісіями.
Sakura може розвивати швидкість до 130 км/год і проїхати на одному заряді до 180 км. Його довжина складає 330 см. Це ідеальне авто для японських вуличок зі щільним трафіком. Також воно відмінно підходить для водіїв-початківців — через невеликі розміри та автоматичну коробку передач.
Раніше "Телеграф" розповідав про кей-кар від Hondaз запасом ходу 200 км та ціною від 7 тисяч доларів.

