/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Feba7bcc137b24c81f9fc6473ab143e44.jpg)
Famine Way / Голодний Шлях — українська гра про Голодомор на Харківщині, натхненна This War of Mine та Never Alone
Українська команда Stellarium займається розробкою гри Famine Way / Голодний Шлях. Це пригодницька 2D гра в авторському мальованому стилі, яка розповідає про Голодомор 1932-33 років на Харківщині. Головною героїнею стане дівчинка Оленка та її супутник лелека.
Допомагаємо
«Famine Way (Голодний Шлях) – це історія про Голод, Відчай, Горе та Надію. Про мертве село на Харківщині, де, здається, не мало залишитися нічого живого після злочинної діяльності радянської влади. Це історія про реалії Голодомору в Україні 1932-1933 років очима маленької Олени та її супутника-лелеки, про дві осиротілі душі, які вирушили шукати Життя та втрачених близьких», ─ так описують розробники свій проєкт.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fd0f5d384fcbce35f44db40edc8bed95f.png)
Основа ігрового процесу Famine Way – це виживання протагоністів в умовах Голодомору. Їм разом доведеться подолати важкий шлях, сповнений пригод та небезпек. Все починається із втечі з рідного села в пошуках близьких. Їхня подорож насичена глибоким наративом та автентичним аудіовізуальним підходом. В грі відсутні традиційні елементи комунікації, як діалоги, описи та сутички, тому на перший план виходить дослідження ігрового світу через предмети оточення та музику.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fd9a3caf56467de77715650e16d393212.jpg)
Водночас розробники зазначають, що Famine Way – це не візуальна новела, а повноцінна гра в стилі пригодницької 2D з елементами триллеру, горору та психологічної драми. При її створенні команда Stellarium надихалася Never Alone, This War of Mine та проєктами студії Nomada: GRIS та Neva, де відсутні діалоги і значний акцент на аудіовізуальне виконання.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F5c368584eda1d5a27a2d5a5e240ec97b.jpg)
Ціль гри ─ пережити 2 місяці: місяць зими та місяць весни. Під час подорожі доведеться шукати ресурси для виживання, взаємодіяти з іншими персонажами під час постановочних моментів. Отримана в такі моменти інформація допоможе продовжити історію. Разом з тим необхідно активно нишпорити по локаціях, знаходити приховані місця та дізнаватися більше про свій шлях та персонажів гри.
Ким стане Олена і що чекає на неї та її супутника наприкінці – невідомо. Чи це буде щасливе возз’єднання сім’ї, чи ж супутники заснуть від голоду вічним сном? Додаткові історії та сюжетні лінії будуть засновані на реальних історіях очевидців, або на історичних подіях. Для цього використані інтерактивні титри наприкінці гри, де в документальному стилі викладено більше про Голодомор.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F6f2f180238e7a9fcc5012734c6cfc3c5.png)
За описом та наявними графічними матеріалами, Famine Way дуже нагадує This War of Mine. Фактично, це стимулятор виживання, але замість війни основну небезпеку створює Голодомор.
Наразі над Famine Way працює команда з декількох художників, програмістів та інших ролей. Основу команди складають 8 розробників (6 художників та 2 програмістів). Наразі тривають роботи над трейлером, до яких залучені 12 художників. В процесі остаточного формування перебувають команди на розробку демо-версії і доведення гри до релізного стану.
На 20 листопада запланований запуск сторінки гри Famine Way / Голодний Шлях у Steam, а 24-25 листопада планується оприлюднити ігровий трейлер.
