Клієнтка "Приватбанку" повідомила, що оператори зателефонували, коли вона не мала змоги спілкуватись.
Своїм негативним досвідом клієнтка "Приватбанку" поділилась на сайті відгуків.
"Оператори перевзулися в колекторів? Ви де навчаєте своїх операторів? Що то за дзвінки з погрозами? Ви навчіть спілкуватись з людьми коректно та ввічливо. Витратила 5 хвилин часу, щоб пояснити оператору, що я не маю змоги зараз спілкуватись, що в курсі про прострочений платіж і вже з цього приводу спілкувалась з представниками приват банку, так ні, почали попереджати що в моїх інтересах «прям зараз» сплатити борг. Що за нахабство??? Що означає «прям зараз»?", - скаржиться клієнтка "Приватбанку".
Вона додала, що вперше прострочила платіж "Приватбанку" і її одразу почали турбувати звінками.
"Шановні, якби я була злісним ухилянтом від спллати по кредиту- я б зрозуміла, але за багато років, я вперше прострочила платіж, сплативши лише % по кредиту, і на то є причини, але починаєте мене тероризувати дзвінками. Після того як я скинула слухавку, оператор знахабніла і почала дзвонити знову. АЛЛЬО, ШАНОВНІ, попустіться трішки!!! Навчіть операторів запитувати, чи має змогу клієнт зараз спілкуватись! Катитесь в прірву з таким відношенням", - пише клієнтка "Приватбанку".
В "Приватбанку" відповіли:
"Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше проаналізувати діалог, щоб провести роботу зі співробітником для уникнення подібних ситуацій в майбутньому. Наші колеги проведуть перевірку та зв'яжуться з вами за результатом".
Останні новини України:
Як Politeka.net повідомляла, що "ПриватБанк" позбавив пенсіонерку заслужених виплат.
Також Politeka.net писала, що "ПриватБанк" безпідставно закрив рахунки українця, розгорівся скандал.