/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F0e1968494ec01bd79effa83a1a6b3f69.jpg)
Вставив картку - залишився без грошей: клієнта ПриватБанку "обібрав" банкомат "Ощада"
Українець скористався банкоматом "Ощадбанку", щоб зняти готівку зі своєї картки "Привату" і залишився без грошей. Деталі постраждалий розкрив на порталі Мінфін.
Клієнт "ПриватБанку" вирішив скористатися банкоматом "Ощада" та зняти 19 тисяч гривень. Пристрій довго не видавав кошти, а потім проінформував про помилку в роботі. Через війну кошти отримані були, але успішно списалися з рахунку.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F3692424c15a5836975159263efe834d3.jpg)
"На численні дзвінки фахівці розводять руками та відмахуються загальними термінами 45-120 днів. Персональний менеджер формує додаткові заявки, але їхній номер з якихось причин повідомити не може. Все в усній формі та без письмової конкретики", - обурений українець.
За словами клієнта, повернути гроші йому обіцяють за кілька місяців і то без будь-якої конкретики.
"Сума 19000 є майже максимальною, щоб зняти її в банкоматі однією операцією, і чому я маю очікувати 4 місяці, щоб скористатись своїми грішми? При тому, що очевидно, що банк нічого не робить не те, що для прискорення, а навіть для інформування клієнта", - додав чоловік.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F4567dfb1955d263913e1d1ce4b4e3317.jpg)
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "ПриватБанк" заморозив кругленьку суму і несправедливо записав українку до "шахрайок": п'ятий місяць не віддає 116 тисяч.

