Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які з великою відповідальністю стежать за своїми платіжками з комуналки, є дуже важливі новини. Справа в тому, що деякі українці й досі не можуть розібратися з показниками приладів обліку "блакитного палива".
Цього разу українка спробувала дізнатися, чому в особистих кабінетах на порталі "Нафтогазу" відсутні конкретні суми, які мають бути у платіжках, адже ще минулого місяця все було".
Про це стало відомо завдяки відповіді компанії "Нафтогаз" у мережі Facebook.
Українка звернулася до компанії "Нафтогаз" із питанням такого плану: "А чого немає сум у кабінетах? Минулого місяця у мене вже все було. Лічильник із модемом, сам передає, що вже знову сталося, чому нічого немає?".
У компанії надали відповідь: "Оновлення інформації щодо нарахувань має бути після 12 числа".
Проте українці такої відповіді мало: "У мене всі місяці вже на 1 число було. Тому що модем передає 30/31".
Але і на це в компанії "Нафтогаз" надали відповідь: "Формування рахунку відбувається таким чином: ви з 28-го по 5-те число (поточного місяця) передаєте показання лічильника (особисто, або модем їх спрямовує автоматично до облгазу) за (попередній місяць ) які потрапляють до вашого місцевого облгазу. Облгаз до 8-9 числа формує обсяги і передає їх на платформу, після чого, постачальник формує рахунки (нараховує кошти) за спожиті обсяги, які отримав від Облгазу. Рахунки формуються після 12 числа".
Раніше повідомлялося, три простих кроки: що робити, якщо передали невірні свідчення газового лічильника.
Також, повернення переплати за газ: українцям показали докладну інструкцію.