!["Що знову трапилося?": у "Нафтогазі" українцям підказали, як оновити суми в особистому кабінеті](https://thumbor.my.ua/lbsshUJgVN3V_iUfc1uY7pN6V3w=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F465eb23c1525374e3873249b75abe3d0.jpg)
"Що знову трапилося?": у "Нафтогазі" українцям підказали, як оновити суми в особистому кабінеті
Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які з великою відповідальністю стежать за своїми платіжками з комуналки, є дуже важливі новини. Справа в тому, що деякі українці й досі не можуть розібратися з показниками приладів обліку "блакитного палива".
Цього разу українка спробувала дізнатися, чому в особистих кабінетах на порталі "Нафтогазу" відсутні конкретні суми, які мають бути у платіжках, адже ще минулого місяця все було".
Про це стало відомо завдяки відповіді компанії "Нафтогаз" у мережі Facebook.
![Онлайн-послуги "Нафтогазу". Фото: скрін youtube](https://thumbor.my.ua/-lUgbIanDSQd6A25IKL_T8e6-Mw=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fa6f84bfff7bbf23b08c27b8c89b9d34f.jpg)
Українка звернулася до компанії "Нафтогаз" із питанням такого плану: "А чого немає сум у кабінетах? Минулого місяця у мене вже все було. Лічильник із модемом, сам передає, що вже знову сталося, чому нічого немає?".
![Показники лічильника газу, скріншот: YouTube](https://thumbor.my.ua/o7uwQokypNmI_Ia7OVCO76gY6ag=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F030267a73e643bf1371e35b7281673bc.jpg)
У компанії надали відповідь: "Оновлення інформації щодо нарахувань має бути після 12 числа".
Проте українці такої відповіді мало: "У мене всі місяці вже на 1 число було. Тому що модем передає 30/31".
![Відповідь "Нафтогазу", скріншот: Facebook](https://thumbor.my.ua/BxH-096fbGbtNNh9J1CdWIDFWHw=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Ff566b79f3fce39236a3dccd7f1a420a9.jpg)
Але і на це в компанії "Нафтогаз" надали відповідь: "Формування рахунку відбувається таким чином: ви з 28-го по 5-те число (поточного місяця) передаєте показання лічильника (особисто, або модем їх спрямовує автоматично до облгазу) за (попередній місяць ) які потрапляють до вашого місцевого облгазу. Облгаз до 8-9 числа формує обсяги і передає їх на платформу, після чого, постачальник формує рахунки (нараховує кошти) за спожиті обсяги, які отримав від Облгазу. Рахунки формуються після 12 числа".
Раніше повідомлялося, три простих кроки: що робити, якщо передали невірні свідчення газового лічильника.
Також, повернення переплати за газ: українцям показали докладну інструкцію.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)