Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які з великою відповідальністю стежать за своїми платіжками щодо комуналки, є важлива інформація від компанії "Нафтогаз" щодо знижок.
Багато споживачів досі не можуть зрозуміти, як виходить, що вони платять за газ, але не отримують обіцяні знижки. З цією проблемою допомогли розібратися спеціалісти компанії "Нафтогаз".
Про це стало відомо завдяки відповіді компанії "Нафтогаз" на запитання від клієнтки у соціальній мережі Facebook.
"Також завжди оплачую до 15 числа. Жодної знижки ніколи не було. Оплачую через Приват24. Знижка надається, якщо платити через ваші послуги? Не потрібно запитувати мій особовий рахунок, на таке запитання можна дати відповідь і без нього", - пише клієнтка "Нафтогаз".
Представники компанії відповіли, що знижка у розмірі 1% від суми у квитанції надається клієнтам при оплаті нарахувань до 15 числа через ОК та чат-бот, а саме при оплаті через платіжні системи: IPai, liqPay, EasyPay, Портмоне, а також при оплаті через Монобанк. Якщо клієнт оплачує ОК через GooglePay - Оплата не підпадає під умови знижки (тобто при оплаті ОК через GooglePay знижка надаватися не буде).
Здійснити оплату необхідно з 1 до 15 числа місяця за нарахування попереднього місяця в повному обсязі. Наприклад, якщо клієнт з 1.02 до 15.02 сплатив повну нараховану суму за січень, то знижка буде прорахована з 13.03 по 15.03 і буде надана на березень.
Українка запитала ще: Тобто якщо я вас правильно зрозуміла, то при оплаті через Приват24 знижка не надається. Просто напишіть це так чи ні. Інші сервіси мене не цікавлять.
На що в компанії заявили: "Ні, при оплаті через Приват24 знижка не надається. Для отримання знижки необхідно виконати всі зазначені умови".
Раніше повідомлялося,не потрібно брати кредит на комуналку: у "Нафтогазі" поділилися секретом, як отримати знижку.
Також, повернення переплати за газ: українцям показали докладну інструкцію.