"Не дають вивести": клієнт "Monobank" показав, як втратив 40 тисяч гривень за один день
"Не дають вивести": клієнт "Monobank" показав, як втратив 40 тисяч гривень за один день

"Не дають вивести": клієнт "Monobank" показав, як втратив 40 тисяч гривень за один день

Один із найбільших українських банків "Monobank", який відомий своїм сучасним мобільним додатком та відсутністю фізичних відділень, продовжує підносити неприємні сюрпризи для своїх клієнтів.

Цього разу клієнт банку заявив, що банк не дає можливості вивести свої особисті гроші. Однак варто відразу заявити, що "джерело" даних коштів заявлено клієнтом як одна з популярних криптовалютних бірж.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта Monobank на економічному порталі Minfin, у розділі для відгуків.

"Monobank", фото: Знай.ua
"Monobank", фото: Знай.ua

"Вчора заблокували картку, попросили дати документи, що підтверджують дохід, займаюся p2p переказами на бінансі, спочатку сказали, що скріншоти і виписки з бінансу не підходять для них, скинув їм довідку ок-7, ок-5, після чого попросили надіслати скріншоти з бінансу".

Коли написав, що хочу закрити рахунок та вивести свої кошти — сказали, що треба чекати кінця перевірки, яка триватиме 60 днів. Що можна перевіряти 60 днів – я не знаю. За фактом вони незаконно утримують у себе 38 434 грн моїх власних коштів. Не рекомендую тримати на рахунках монобанку будь-які кошти. Це шахраї!", - розповів незадоволений клієнт банку.

Відгук невдоволеного клієнта "Monobank", скріншот: Minfin
Відгук невдоволеного клієнта "Monobank", скріншот: Minfin

Заради справедливості варто розповісти, що представники банку надали відповідь:

Відповідь клієнту "Monobank", скріншот: Minfin
Відповідь клієнту "Monobank", скріншот: Minfin

Раніше повідомлялося, "Привласнив чужі кошти?!": банкомат ПриватБанку не видав кошти, а оператори відмахуються від клієнтки.

Також, "Поставив мене...": клієнт "Monobank" помітив, що кредит доведеться віддати за 20 днів.

Джерело матеріала
loader
loader