"Банк обманщиків": клієнт "Привату" розповів, як спустошують кишені українців
"Банк обманщиків": клієнт "Привату" розповів, як спустошують кишені українців

"Банк обманщиків": клієнт "Привату" розповів, як спустошують кишені українців

Українець попередив про нюанси у послугах ПриватБанку, про які знають не всі клієнти. Свій відгук чоловік опублікував на порталі "Мінфін".

Клієнт "Привату" заявив, що на рівному місці втратив гроші через просту покупку в інтернеті. За його словами, угоду з продавцем було скасовано і його на картку повернулися гроші за товар, проте сума прийшла не вся.

"Приват24". Фото: скрін youtube
"Приват24". Фото: скрін youtube

"Це банк обманщиків, оминайте його стороною. Зробив покупку в інтернет-магазині, через кілька днів продавець скасував угоду і повернув мені гроші. Але на мій подив сума була меншою, коли я почав розбиратися в чому справа, виявилося, що вони прив’язують суму переведення до курсу долара", – поділився клієнт.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

Українець поскаржився, що таким чином клієнти залишаються у мінусі.

"Тобто ви заплатили за товар 100 доларів, а при поверненні отримаєте 90 доларів. І найдивовижніше, що ви ніколи не отримаєте більше тієї суми, що відправили, а тільки менше", - обурився українець.

У ПриватБанку відреагували на скаргу та запевнили, що автоматична конвертація за картковим курсом при покупках на іноземних сайтах не забаганка банку. Це правила міжнародної платіжної системи.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк та Монобанк масово блокують рахунки українців: що може стати причиною.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Можна чекати дзвінка від шахраїв": українець запідозрив, що "ПриватБанк" передає дані клієнтів "третім особам".

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader
loader