/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fb70417e39c03869ae90f7fbd1c5476aa.jpg)
"Банк обманщиків": клієнт "Привату" розповів, як спустошують кишені українців
Українець попередив про нюанси у послугах ПриватБанку, про які знають не всі клієнти. Свій відгук чоловік опублікував на порталі "Мінфін".
Клієнт "Привату" заявив, що на рівному місці втратив гроші через просту покупку в інтернеті. За його словами, угоду з продавцем було скасовано і його на картку повернулися гроші за товар, проте сума прийшла не вся.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fa3f49d39266a51afd508c996781d1c3f.jpg)
"Це банк обманщиків, оминайте його стороною. Зробив покупку в інтернет-магазині, через кілька днів продавець скасував угоду і повернув мені гроші. Але на мій подив сума була меншою, коли я почав розбиратися в чому справа, виявилося, що вони прив’язують суму переведення до курсу долара", – поділився клієнт.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F9f6fc08f9185b5175e5938ea58502e10.jpg)
Українець поскаржився, що таким чином клієнти залишаються у мінусі.
"Тобто ви заплатили за товар 100 доларів, а при поверненні отримаєте 90 доларів. І найдивовижніше, що ви ніколи не отримаєте більше тієї суми, що відправили, а тільки менше", - обурився українець.
У ПриватБанку відреагували на скаргу та запевнили, що автоматична конвертація за картковим курсом при покупках на іноземних сайтах не забаганка банку. Це правила міжнародної платіжної системи.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F23c70798b354836a33807379e28145ec.jpg)
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк та Монобанк масово блокують рахунки українців: що може стати причиною.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Можна чекати дзвінка від шахраїв": українець запідозрив, що "ПриватБанк" передає дані клієнтів "третім особам".
