Українець попередив про нюанси у послугах ПриватБанку, про які знають не всі клієнти. Свій відгук чоловік опублікував на порталі "Мінфін".
Клієнт "Привату" заявив, що на рівному місці втратив гроші через просту покупку в інтернеті. За його словами, угоду з продавцем було скасовано і його на картку повернулися гроші за товар, проте сума прийшла не вся.
"Це банк обманщиків, оминайте його стороною. Зробив покупку в інтернет-магазині, через кілька днів продавець скасував угоду і повернув мені гроші. Але на мій подив сума була меншою, коли я почав розбиратися в чому справа, виявилося, що вони прив’язують суму переведення до курсу долара", – поділився клієнт.
Українець поскаржився, що таким чином клієнти залишаються у мінусі.
"Тобто ви заплатили за товар 100 доларів, а при поверненні отримаєте 90 доларів. І найдивовижніше, що ви ніколи не отримаєте більше тієї суми, що відправили, а тільки менше", - обурився українець.
У ПриватБанку відреагували на скаргу та запевнили, що автоматична конвертація за картковим курсом при покупках на іноземних сайтах не забаганка банку. Це правила міжнародної платіжної системи.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк та Монобанк масово блокують рахунки українців: що може стати причиною.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Можна чекати дзвінка від шахраїв": українець запідозрив, що "ПриватБанк" передає дані клієнтів "третім особам".