Зі зміною рахунків, постачальників газу українцям надходять не по одній платіжці. Через це в багатьох споживачів виникає плутанина в рахунках.
На офіційній сторінці Дніпропетровської філії "Газмережі" звернулася стурбована жінка з проханням пояснити звідки в неї з'явилося аж три платіжки в додатку ПриватБанку.
"Скажіть будь-ласка чому на один лицьовий рахунок за жовтень у ПриватБанк надійшло три квитанції за доставку газу?" цікавиться жінка
Експерти компанії поспішили заспокоїти жінку та повідомили, що це неможливо. А щоб дізнатися точну інформацію про оплату, можна дізнатися суму через особистий кабінет споживача. А до банку вся інформація передається саме газорозподільчою компанією. Ще одна українка розповіла, що в неї сталася така сама ситуація. Але вона змогла з нею швидко впоратися: видалила два рахунки, а заплатила за розподіл по третій платіжці. Або видалити всі платіжки та самостійно створити шаблон для оплати.
Фахівці філії "Газмережі" повідомили, що ймовірніше за все це був збій роботи додатку банку. Тому, якщо виникає така ситуація, сплатити краще в особистому кабінеті або через створення нового платежу за реквізитами компанії.
Раніше портал Знай інформував, ви захочете це знати: в Yasno розповіли, як повернути гроші
Також наш портал повідомляв, відключення тепла за борги та ціни на опалення: як пройде опалювальний сезон