Google підтвердила, що навмисно уповільнює YouTube, але не у всіх браузерах
Google підтвердила, що навмисно уповільнює YouTube, але не у всіх браузерах

Google підтвердила, що навмисно уповільнює YouTube, але не у всіх браузерах

Нещодавно багато користувачів почали скаржитися на те, що Google додала штучну 5-секундну затримку при завантаженні відео в YouTube через сторонній браузер. "Фішка" поширюється, наприклад, на Firefox і Opera. 

Сьогодні Google відреагувала на скарги людей і фактично підтвердила, що навмисно уповільнює роботу YouTube. Однак зазначила, що вибір браузера не впливає на швидкість завантаження роликів, пише Android Authority.

За словами Google, це не збій і не помилка. Таким чином компанія бореться з розширеннями для блокування реклами за типом "AdBlock". Щоб позбутися від затримки, компанія порадила видалити блокувальник або оформити платну підписку YouTube Premium, де немає рекламних інтеграцій. 

Користувачі, у яких увімкнено блокування реклами, можуть зіткнутися з неоптимальними умовами перегляду, незалежно від використовуваного браузера – Google.

Хоч компанія спростувала залежність швидкості завантаження від браузера, є відомості, що помітна затримка при завантаженні інтерфейсу YouTube зникає при переході зі сторонніх браузерів на Chrome.

Також користувачі помітили, що YouTube завантажується абсолютно нормально в Firefox, якщо встановити спеціальне розширення, яке приймає браузер за Chrome. Цілком можливо, Google зараз проводить тестування блокування і уповільнення завантаження в сторонніх браузерах, а потім почне це робити і в Chrome.

Нагадаємо, починаючи з листопада, YouTube розгорнув широкомасштабну боротьбу з блокувальниками реклами. Користувачам по всьому світу почали приходити попередження, де пропонується вимкнути блокувальники реклами і дивитися відеоролики з нею. Або ж перейти на платну версію YouTube Premium. 

Поки що обмеження переважно зачіпає тих глядачів, у кого встановлено AdBlock. Наприклад, uBlock Origin все ще успішно блокує рекламу на YouTube. 

Раніше стало відомо, що влітку 2024 року у Chrome зникне можливість блокувати рекламу. І єдиною альтернативою залишиться перехід на Firefox, де розширення працюють в штатному режимі.

Джерело матеріала
loader
loader