Twitter може втратити понад 75 млн доларів через скандальне висловлювання Маска, – NYT.
Відмова великих компаній купувати рекламу в соцмережі Twitter може призвести до втрати 75 млн.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на The New York Times.
Багато рекламодавців прийняли рішення про звільнення з майданчика після висловлювання власника Ілона Маска про євреїв.
За даними видання, такі компанії як Airbnb, Amazon, Coca-Cola і Microsoft або вже припинили розміщувати рекламу в Twitter, або планують це зробити.
У списку 100 брендів, які повністю призупинили співпрацю, десятки знаходяться в "зоні ризику".
Серед них — технологічні гіганти, мережі швидкого харчування та політичні кампанії.
Як зазначає NYT, заморозка реклами припала на традиційно найсильніший квартал за виручкою для соцмереж.
Відмова компаній від покупки реклами у Twitter.
Нещодавно відділ комунікацій Європейської комісії звернувся до всіх виконавчих служб ЄС з проханням припинити показ реклами в соцмережі Х.
Дані дії планують запровадити на тлі занепокоєння щодо поширення там дезінформації.
Пізніше Маск прокоментував антисемітський скандал, який спровокував рекламний бойкот його соціальної мережі.
У повідомленні він заперечував свою причетність до антисемітських висловлювань, а всі звинувачення у ЗМІ назвав фальшивими.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.