У США минулого тижня відзначали День подяки, тому замість стандартного п’ятничного релізу дві новинки вийшли ще в середу. Але вони не змогли гідно протистояти фільму «Голодні ігри: Балада про співочих пташок і змій», який назбирав $28,8 млн за триденний вікенд і $42 млн за святковий п’ятиденний. Картина обійшлася невеличким 35-відсотковим падінням касових зборів у другі вихідні, що значно менше за попередні три частини франшизи, які втрачали більше 50%, однак вони брали на старті набагато більші суми.
Несподівано друге місце у чарті зайняв «Наполеон». Картині Рідлі Скотта прогнозували 20 мільйонів за розширений п’ятиденний вікенд, але щоб зібрати ці гроші їй вистачило і стандартних трьох днів, а загалом вона заробила $32,5 млн. При 200-мільйонному бюджеті результат виглядає провалом, але тут ситуація така сама, як і з «Вбивцями квіткової повні», які, до слова, на старті взяли трохи більшу суму - $23,3 млн. Ці проєкти в першу чергу є іміджевими роботами для Apple TV+, а вкладені кошти можна відбити продажами гаджетів. Глядачі й критики були не в захваті від історичного епіку: перші поставили оцінку «B-» за опитуваннями CinemaScore, а другі написали тільки 61% позитивних рецензій на сайті Rottentomatoes.com. За межами США «Наполеон» зібрав ще $46,3 млн.
Останньою надією покращити цей катастрофічний рік для Disney був мультфільм «Бажання», але він тільки підтвердив жахливий стан студії. Анімаційній роботі прогнозували перше місце з 50-ма мільйонами касових зборів за розширений вікенд, а замість цього – бронзова медаль і $31,7 млн за п’ять днів показів в 3900 кінотеатрах. Це найгірший показник анімації Дісней на День подяки, попереднім був «Енканто: Світ магії» ($40,6 млн). 200-мільйонний мультфільм отримав непогану оцінку «A-» від глядачів, але критики розгромили його – 50% ствердних рецензій. Це може вплинути на подальшу стійкість, завдяки якій на початку літа добралися до межі окупності «Стихії».
Можна відзначити стрічку «П’ять ночей у Фредді», яка зібрала $1,75 млн в п’ятий вікенд. Загалом на її рахунку $136,2 млн з американського прокату і $146,9 млн з міжнародного. Разом маємо $283,1 млн, що робить жахастик найкасовішим релізом студії Blumhouse, попереднім рекордсменом був «Спліт» ($278,7 млн).
Розширила прокат до 1566 кінотеатрів картина «Солтберн» режисерки Еміральд Фаннел. В них вона зуміла зібрати $1,7 млн, що дозволило їй замкнути десятку найсильніших.
№ | Фільм | Бокс-офіс за вікенд ($) | Падіння (%) | Театри | Бюджет (млн) | Загальний бокс-офіс ($) |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Голодні ігри: Балада про співочих пташок і змій | 28 820 000 | -35,4 | 3 776 | 100 | 98 373 951 |
2 | Наполеон | 20 400 000 | - | 3 500 | 200 | 32 500 000 |
3 | Бажання | 19 500 000 | - | 3 900 | 200 | 31 700 000 |
4 | Тролі: Знову разом | 17 520 000 | -41,6 | 3 893 | 95 | 64 468 460 |
5 | День подяки | 7 275 167 | -29,4 | 3 204 | 15 | 24 193 000 |
6 | Марвели | 6 400 000 | -36,8 | 2 084 | 220 | 76 853 446 |
7 | Залишені | 2 750 000 | +2 | 1 601 | - | 12 889 285 |
8 | Taylor Swift: The Eras Tour | 2 330 000 | -15,6 | 946 | 15 | 178 265 894 |
9 | П'ять ночей у Фредді | 1 750 000 | -50,8 | 1 754 | 20 | 136 209 340 |
10 | Солтберн | 1 735 000 | +437,7 | 1 566 | 30 | 3 097 279 |
Джерело: Box Office Mojo