/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Fc077aedf15244ebe15a09395ca69e4af.jpg)
Найпопулярнішим медіа для отримання новин залишаються месенджери
В Україні 70% людей надають перевагу месенджерам для споживання новин.
Про це свідчать результати дослідження проведеного компанією Gradus Research, що є в розпорядженні Укрінформу.
"Найпопулярнішим медіа для споживання новин в Україні залишаються месенджери (70%). Окрім цього, респонденти все більше надають перевагу Youtube (56%), порівнюючи з березнем 2023 року (50%). Значення телебачення як новинного каналу також зросло (42% проти 38%)", - йдеться у повідомленні.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F48b3c88deed56673abc1ef736a066435.png)
Зокрема, лише 23% опитаних обирають онлайн ЗМІ для споживання новин, а радіо - 17%.
Опитування було проведено дослідницькою компанією Gradus Research методом самозаповнення анкети в мобільному додатку. Період проведення дослідження - 27-30 жовтня (розмір вибірки: 1032 респонденти).

